PSB I Nitroz Motorsoffa 2/12

Dragbiker

Dragbiker
Gick med
27 Jun 2005
Hoj
ZX-14 Turbo
Den 2/12 så kommer några förare från Klassen Pro street Bike att vara med i Nitroz motorsoffa.
Där allt rörande klassen kommer att tas upp,och ni som lyssnare kan vara med och bidra med era åsikter via mail.
På Nitroz.se kan ni få info om detta program och om hur ni mailar in era frågor och funderingar.
Detta kan ni följa live på nitroz.se med start kl 18:30 :tummenupp

Motorsoffan 2/12

Glöm inte motorsoffan i kväll på Nitroz.se där några grabbar från PSB ska vara med och snacka dragracing...:tummenupp

Ang. motorsoffan..
Det finns ju repriser på justin tv, men dom har klippt som ett lass skit, är det någon som vet om det finns så man kan ladda ner det oklippt och med synkat ljud??

Ang. motorsoffan..
Det finns ju repriser på justin tv, men dom har klippt som ett lass skit, är det någon som vet om det finns så man kan ladda ner det oklippt och med synkat ljud??
Nej tyvärr. Justins upplägg är inte helt 100%, om man säger, så det finns tyvärr inget vettigare i reprisväg än det som ligger hos Justin TV.

Nitroz jobbar på en bättre lösning men tar nog en vecka eller tre.

Nej tyvärr. Justins upplägg är inte helt 100%, om man säger, så det finns tyvärr inget vettigare i reprisväg än det som ligger hos Justin TV.

Nitroz jobbar på en bättre lösning men tar nog en vecka eller tre.

Kanske skulle vara idé att lägga det på en allmän ftp ochså.. det är ju gratis som jag har fattat.

Hej
Nu på onsdag så kör vi med helt annan teknik vilket förhoppningsvis skall ge en bra och stabil sändning. Vi kommer också att spela in hela sändningen på en egen server, som vi sedan kan lägga upp på nätet (stabilare än Justin-junket).
Välkomna på onsdag kl 18:30, då snackar vi kolfiber på hög nivå!
//Lelle

låter trevligt..
Motorsoffan 8 går ju inte att titta på reprisen, är helt osynkat ljud och jag får spel på sådant, så för att inte risketa min psykiska hälsa mer så har jag tyvärr inte sett det..

motorsoffan_M.jpg

Hej
Kvällens ”Motorsoffa-tech” blir säkert intressant för er som jobbar med att lätta era fordon.
Vi kommer att prata komposit i hela programmet, alltså kolfiber.
Gäster i kvällens program är:
Kenneth Holmberg, Swecomposite
Pär Willén

Var: www.nitroz.se
När: kl 18:30
Frågor skickar ni in på soffan@nitroz.se

Programledare: Henrik Modigh

Välkomna.

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back