Problem med hojen??

Ninja man

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Kawasaki ZX9R NINJA
Har du trubbel med din ögonsten så vet jag en erkänt duktig kille utanför götet som kan hjälpa, han fixar det mesta motor renoveringar servicar trimmning m.m :banana

Ninja man skrev:
Har du trubbel med din ögonsten så vet jag en erkänt duktig kille utanför götet som kan hjälpa, han fixar det mesta motor renoveringar servicar trimmning m.m :banana
jag skulle behöva en kolvuppstötarfjäder i miniräsern,fixar han det tror du? :banana

red_ninja skrev:
vem då? Du menar väl inte idioten i Nygård????? :rolleyes:

Ingen risk att det är den idioten. Nä det här är en gubbe som är/var erkänd inom roadracing på -80 talet kallas "chippa" om namnet är bekant han har precis startat upp en nybyggd verkstad och skall försöka utveckla firman :)

Ninja man skrev:
Ingen risk att det är den idioten. Nä det här är en gubbe som är/var erkänd inom roadracing på -80 talet kallas "chippa" om namnet är bekant han har precis startat upp en nybyggd verkstad och skall försöka utveckla firman :)

ok nä jag trode väl inte det heller egentligen: ):):) ja tror nog snubben har lagt ner sin "garageverksamhet" Chippa är inte bekant men det låter klart bättre än idioten :)

Kör han svart för isåfall är de ju intressant.
mvh Henke

Firman heter Teknorent och han har telenr:031-919844 och 0704-983605. Vad det gäller svart jobb får ni ta det med chippa själva jag vet inte hur han ställer sig till det.

//Ninja man :cdevil

Jag är ledsen om det tagit tid att få svar men jag flyttade från särringen förra helgen :gråta och har haft lite att göra. Men va fan bara säsongen kommer igång så har man ju att göra :yoparty :yoparty det bästa är att hon älskar att åka sporthoj men det missar hon nu :rofl :rofl :rofl

//Ninja man:cdevil

Ninja man skrev:
Jag är ledsen om det tagit tid att få svar men jag flyttade från särringen förra helgen :gråta och har haft lite att göra. Men va fan bara säsongen kommer igång så har man ju att göra :yoparty :yoparty det bästa är att hon älskar att åka sporthoj men det missar hon nu :rofl :rofl :rofl

bästa som kunde hända ju: ):):) nu får du hela sommaren på din hoj för dej själv o kan ta upp vem du vill på bönpallen hehe :yoparty

Ninja man skrev:

Bara till det bättre! :tummenupp

Ninja man skrev:
Firman heter Teknorent och han har telenr:031-919844 och 0704-983605. Vad det gäller svart jobb får ni ta det med chippa själva jag vet inte hur han ställer sig till det.

Chippa? 91-nummer? Det måste vara i L.A? Det är han den gamle RRföraren va? Bor vid Härkeshultsvägen?

hållundan skrev:
Chippa? 91-nummer? Det måste vara i L.A? Det är han den gamle RRföraren va? Bor vid Härkeshultsvägen?

Om det är han så var han min idol när man var liten :banana , han brukade fara fram å tillbaka med sina rejshojar, kawa zxr 750 rr, en sån köpte man sedan :hihi

fogerty skrev:
Om det är han så var han min idol när man var liten :banana , han brukade fara fram å tillbaka med sina rejshojar, kawa zxr 750 rr, en sån köpte man sedan :hihi
Låter onekligen som om det är han iaf...

Fräckt!

hållundan skrev:
Låter onekligen som om det är han iaf...

Fräckt!
Ja det är han. Han racade med Sköld, Linden, Kent Andersson förr i tiden :tummenupp Han har just dragit igång firman igen och meckar hojar. Väldigt duktig mekare, väldigt seriös dessutom :) Det var hans dotter jag flyttade ifrån nu :( jäla go tjej men det funkade inte får väl se om vi hittar varandra igen men tills dess så gäller hojåkning och träffar m.m. Förresten är det några som skall till skagen och träff på toppen?

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...