Ninja man
Ny medlem
Har du trubbel med din ögonsten så vet jag en erkänt duktig kille utanför götet som kan hjälpa, han fixar det mesta motor renoveringar servicar trimmning m.m 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ninja man skrev:Har du trubbel med din ögonsten så vet jag en erkänt duktig kille utanför götet som kan hjälpa, han fixar det mesta motor renoveringar servicar trimmning m.m![]()
jag skulle behöva en kolvuppstötarfjäder i miniräsern,fixar han det tror du?Ninja man skrev:Har du trubbel med din ögonsten så vet jag en erkänt duktig kille utanför götet som kan hjälpa, han fixar det mesta motor renoveringar servicar trimmning m.m![]()
red_ninja skrev:vem då? Du menar väl inte idioten i Nygård?????![]()
Ninja man skrev:Ingen risk att det är den idioten. Nä det här är en gubbe som är/var erkänd inom roadracing på -80 talet kallas "chippa" om namnet är bekant han har precis startat upp en nybyggd verkstad och skall försöka utveckla firman![]()
Ninja man skrev:Jag är ledsen om det tagit tid att få svar men jag flyttade från särringen förra helgenoch har haft lite att göra. Men va fan bara säsongen kommer igång så har man ju att göra
![]()
det bästa är att hon älskar att åka sporthoj men det missar hon nu
![]()
![]()
![]()
//Ninja man![]()
Bara till det bättre!Ninja man skrev:Jag är ledsen om det tagit tid att få svar men jag flyttade från särringen förra helgenoch har haft lite att göra. Men va fan bara säsongen kommer igång så har man ju att göra
![]()
det bästa är att hon älskar att åka sporthoj men det missar hon nu
![]()
![]()
![]()
//Ninja man![]()
Chippa? 91-nummer? Det måste vara i L.A? Det är han den gamle RRföraren va? Bor vid Härkeshultsvägen?Ninja man skrev:Firman heter Teknorent och han har telenr:031-919844 och 0704-983605. Vad det gäller svart jobb får ni ta det med chippa själva jag vet inte hur han ställer sig till det.
//Ninja man![]()
hållundan skrev:Chippa? 91-nummer? Det måste vara i L.A? Det är han den gamle RRföraren va? Bor vid Härkeshultsvägen?
Låter onekligen som om det är han iaf...fogerty skrev:Om det är han så var han min idol när man var liten, han brukade fara fram å tillbaka med sina rejshojar, kawa zxr 750 rr, en sån köpte man sedan
![]()
Ja det är han. Han racade med Sköld, Linden, Kent Andersson förr i tidenhållundan skrev:Låter onekligen som om det är han iaf...
Fräckt!
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025