Pro SBK Våler 13-14 sept

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Det är dags för den nionde deltävlingen av Pro SBK! Nu är det hög tid att börja spekulare om vilka förare som kommer på pallen!

Som vanligt avstår jag från att gissa och håller mina tankar för mig själv, då ämnet kan vara känsligt;)

Vem tar pole? Vem vinner?

Kvalet uppskjutet till kl 18:05.

Haaland ligger väl närmast till sedan Filip Backis!

Grymt roligt att Mr. COOL RILLE tog sig till superpoole och väl där lyckades knipa en 5:e plats! GRATTIS!!!
Det missade du att rapportera om Rash ;)

Grymt roligt att Mr. COOL RILLE tog sig till superpoole och väl där lyckades knipa en 5:e plats! GRATTIS!!!
Det missade du att rapportera om Rash ;)

Mmm, jag missade att skriva det. Annat stort som hände som fick mig att tappa fokus på Rille. Grymt kört av honom! Femte snabbaste tid på warmupen borgar för ett bra race för honom.

Race om någon timma!!:)

17 minuter kvar Svt24.
Känner på mig att det kommer bli one hell of a race! :yoparty

e det bara jag som tycker att våler ser ut å vara i ett bedrövligt uselt skick:näsblod dags att rikta banan å lägga ny asfalt

e det bara jag som tycker att våler ser ut å vara i ett bedrövligt uselt skick:näsblod dags att rikta banan å lägga ny asfalt

Ja den såg verkligen inget vidare ut!
Om Hansson skulle vinna på Mantorp och Haaland komma 2a så blir det delad första plats :va Spännande!

Bra kört av Filip :tummenupp

Råkade missa sändningen på SVT24 idag. Nån som vet om den går i repris eller finns att tanka hem?

Jäkligt kul och spännande race, och äntligen verkar Filip vara on the roll igen :yoparty

Återigen bra kört av Filip!

Blev det varvrekord på kvalet med 57.4 av Freddy? Eller vad är snabbaste varvet runt den banan på MC?

Återigen bra kört av Filip!

Blev det varvrekord på kvalet med 57.4 av Freddy? Eller vad är snabbaste varvet runt den banan på MC?

Ja det är ett nytt varvrekord, dock vet du väl att det inte räknas annat än på race! 57.666 är varvrekordet satt av Carl Berthelsen

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...