Privatannonstråden

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Lägg dina privatannonser i den här tråden!

Vill du sälja, köpa, skänka eller ta emott ett slipon, depåstöd, en gammal skivspelare, eller nåt annat till eller av dina klubbkompisar? '
Starta ingen egen tråd - lägg istället in grejjerna här.
När du sedan fått smäcket sålt eller köpt, gå in i ditt inlägg och skriv det.

Gäller endast medlemmar i LrMC.

Last edited by a moderator:
sälja

någon som är sugen på en 03ans 1000r coppar svart 900 mil med ett djävlar ljud...

Är det inte 21 och 18" du ska ha??

Eller har du tjackat 19" fälgbana??

Jag har ett set gammla liggandes isåfall!! :tummenupp

/

Micke

Crille skrev:
Jag fick tag på 19 o 21 tums Excel fälgar till en Yamaha WR426:a 02:a som jag håller på att byta lager i så dom passar min hoj :yoparty lite pill att få allt att funka men det kommer gå....

Så 19 o 21 tums ska det va men snart kommer väl vintern men jag har iallafall berställt dubbdäck för isen :banana

Nu när vintern närmar sig så öppna en motard/is tråd så att det inte hamnar över hela forumet så gör vi en sticky...

Ingen som har lust att köpa en Aprilia Rs125 och sälja mig en shysst 600 -> 750 kubiks sporthoj för mindre än 45'000? :P

Digitalcamera

Hallå ska sälja min emprex 2.0 pixlar, så kom med skambud :tuttar den är använd typ 3-4 ggr den som kommer med bud under 299 göre sig ej besvär men ni andra buda på,släpper den för 299.50

SÅLD!!!

Bifogat

• P1000036.JPG
    P1000036.JPG
    42.4 KB · Visningar: 99
  • P1000035.JPG
    P1000035.JPG
    44.2 KB · Visningar: 110
Last edited:
Emottages/Köpes : Enkel bilstereo

Min bil saknar stereo, nu har jag ledsnat på det. Det jag är ute efter är inget märkvärdigt - den ska mata originalhögtalarna i en Mazda 626.
Radio + kassetdäck räcker. Eller bara Radio. Eller bara något som täpper till hålet i instrumentpanelen.

Har du något som kostar under 200 pix, eller som du bara tröttnat på att se ligga o skräpa - hör av dig via PM

-- Pejo

Crille skrev:
Har kommit över ett par EXTRA finn dubbdäck (Fram 21 bak 18) för isåka i *nyskick* som jag inte har någon nytta av och dom säljer jag för 2000:- = är mitt självkostnadspris som jag pröjsade för dom.....Kan kanske få tag på flera uppsättningar av Finndubbdäck för dessa pengar om det finns huga spekulanter......

Spritter nya finndäck kostar 3500:- om du lyckas få tag på dom i Sverige....

Finn däcken har dubbarna sneskjutna för maximalt grepp på isen,dessa däck kan man EJ åka på vanlig väg utan enbart för isåkning.....Går EJ att jämföra greppet på finndubb mot endurodubbade däck....Finndubben är bättre fäste i enligt killarna som tävlar i isåkning.

PM:a om intresse finns och skriv inget här.....

de här skulle vara ett pm :kocko

Komplett fälg

Nån som vill köpa min framfälg!
Passade inte min hoj hur mycket jag än ville!
Nån som behöver en extra :) Fåste finnansiera min nya framfälg...! Snälla, den är billig :rolleyes:

Bifogat

• EFFälg.jpg
    EFFälg.jpg
    34 KB · Visningar: 89
Pejo skrev:
Min bil saknar stereo, nu har jag ledsnat på det. Det jag är ute efter är inget märkvärdigt - den ska mata originalhögtalarna i en Mazda 626.
Radio + kassetdäck räcker. Eller bara Radio. Eller bara något som täpper till hålet i instrumentpanelen.

Har du något som kostar under 200 pix, eller som du bara tröttnat på att se ligga o skräpa - hör av dig via PM

-- Pejo

Har en du kan få gratis.....

Alpinestars stövlar

som nya, 1200 för alla i remsan så köp nu :fyllisar strl 41-42

ring 0709 244 668

SALDA

Bifogat

• P1000029.JPG
    P1000029.JPG
    72.2 KB · Visningar: 101
  • P1000030.JPG
    P1000030.JPG
    66.5 KB · Visningar: 77
Last edited:
42" plasma/LCD - gruppköp!

Jag kan fixa riktigt bra pris på 42" plasma. TV-apparaterna kommer från Kina, med worldwide-garanti. Innehållet är Samsung (= bra kvalitet och bild)

Vi måste få ihop MINST 12st

PRISET BLIR 15,000KR / ST!!!

Skicka PM om du är KLART INTRESSERAD OCH VILL HA EN TV!

Funatic skrev:
Jag kan fixa riktigt bra pris på 42" plasma. TV-apparaterna kommer från Kina, med worldwide-garanti. Innehållet är Samsung (= bra kvalitet och bild)

Förslag: Om du har tillgång till den, lägg ut den tekniska spec:en på burken.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT