Prisfråga xr650

tåberg

A backward poet writes inverse
Gick med
24 Jan 2004
Hoj
ktm 660 kameleont.
Hujj, har haft min hojj på annons nu i drygt en vecka, en person har ringt och bjudit 54000 för min xr. Är den inte värd mer? visst att priset i annonsen är prutbart, men dom ligger ju kring 55-60 allihopa! Nån här inne som fått sin såld, hur mycket fick ni isåfall?
Vad är ett lämpligt pris? Blir galen, inte för att jag har bråttom att sälja, men lite intresse hade man ju väntat sig :)

http://www.blocket.se/view/5542050.htm?caller=dal_s&l=0&c=1&city=0

Vad tycker ni andra som är lite insatta?

Tomas

myspinnen skrev:
ja den är ganska lik förrutom inget helsystem och inga isdäck inget extra bakdäck ingen kolfiberbakskärm diodlyse osv...
vilket visserligen kanske inte är saker man kan väntas få betalt för... men om jag sänker till 56000 då borde det kanske hända något?

japp då bjuder dom 52 :hihi

nepp men 54 tro jag du får va nöjd med för tillfälet.
verka svårsålt nu.

Sätter du ut hojen på 56000:- så hade jag bjudit 50k för den om jag hade varit spekulant.

Blip skrev:
Sätter du ut hojen på 56000:- så hade jag bjudit 50k för den om jag hade varit spekulant.

52 eller 53 hade jag bjudi då :7peta

Sälj hojen utan allt extra godis brukar vara det lönsammaste!
Men det ju lite trist o skruva av allt kul man hängt på.

Brukar vara rätt enkelt o sälja tex motardhjul o helsystem
separat och få hyffsat betalt oxå :tummenupp

.

Det är köparens marknad just nu! Is i magen är det enda råd jag kan ge. Sambon har haft en KTM LC4 ute till salu sedan i slutet på maj, den såldes igår, för ett (för) lågt pris. Hade kanske gått att få ut några fler tuselappar om vi orkat vänta, men....vi orkade inte vänta!

[QUOTE=

Jag såg en 03a på soe för ca 42000 pok om jag inte minns fel.
Dock med enduro hjul och utan godis.

Rupert skrev:
Jag såg en 03a på soe för ca 42000 pok om jag inte minns fel. Dock med enduro hjul och utan godis.[/QUOTE skrev:
mjo dom ligger där.. men motardkit med excelfälgar osv kostar över 15000 plus helsystem 6000... plus lulllull 8000 till fast det är väl knappast nåt man får igen...

myspinnen skrev:
mjo dom ligger där.. men motardkit med excelfälgar osv kostar över 15000 plus helsystem 6000... plus lulllull 8000 till fast det är väl knappast nåt man får igen...

Sånt brukar bara gör dem mer lättsålda :4skrika

myspinnen skrev:

Ta i beräkning att det (åtminstone i våras) fast gott om KTMer (640 framförallt) som var körde 200-300 mil (:rolleyes:), 02, 03or, som kostade runt 50'. Sen har märkt att många med nytaget körhet hellre väljer KTM som ett säkert kort än ex Honda, Husaberg whatever.

Säljer man såhär sent på säsongen så kan man inte vara kinkig över tusenlappar :)

Jag letar efter en xr650 nu och ja tyckte den var grymmt fin men den är för långt upp i landet...annars hade ja nog köpt den....

nu kollar ja på denna istället.... http://www.blocket.se/view/5560682.htm?caller=jkl_s&l=0&c=1&city=0

Edit: Är alla xr650 reggade i 11/14kw elr kan man regga en -03 som mellan hoj....är det inte nått med att de ska vara helfordonsgodkända elr vad det heter...

Last edited:
zpeppy skrev:
Jag letar efter en xr650 nu och ja tyckte den var grymmt fin men den är för långt upp i landet...annars hade ja nog köpt den....

nu kollar ja på denna istället.... http://www.blocket.se/view/5560682.htm?caller=jkl_s&l=0&c=1&city=0

Edit: Är alla xr650 reggade i 11/14kw elr kan man regga en -03 som mellan hoj....är det inte nått med att de ska vara helfordonsgodkända elr vad det heter...

hur långt är det till stockholm från dig? möjligtvis kan jag köra ner den till dig den 12e aug om det är intressant, ska ändå ner till tyskland / spanien då.

bebbe skrev:
Säljer man såhär sent på säsongen så kan man inte vara kinkig över tusenlappar :)

Vadå sent? Säsongen började ju för tre veckor sen, nu är det regn uppehåll, sen blir det två månader ytterligare, minst :mad: :mad: :mad:

myspinnen skrev:
hur långt är det till stockholm från dig? möjligtvis kan jag köra ner den till dig den 12e aug om det är intressant, ska ändå ner till tyskland / spanien då.

Ok, tyvär så kan jag inte 12 aug...är borta hela vecka 31 och 32...annars är den gryyymt fin din hoj....är den reggad som full effekt elr är den på 11/14kw???

Back