Premiärrejset på Täby

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Hohooooo, nu är det snart HJULafton :tomten
Den 8e oktober smäller det...

Vi är i stoooort behov av folk som kan sköta flaggor av olika slag, startled osv osv. Som jag ser det är giltigt förfall endast om man har sitt namn på den här listan

Det jag försöker säga är såklart:
:hördu hjääääääääääälp, vi måste ha hjääääääälp :) :tummenupp

Don't ask what superduper can do for you, but what you can do for the coolest sport on earth...

Last edited:
Supermoto skrev:
Hohooooo, nu är det snart HJULafton :tomten

Vi är i stoooort behov av folk som kan sköta flaggor av olika slag, startled osv osv. Som jag ser det är giltigt förfall endast om man har sitt namn på den här listan

Det jag försöker säga är såklart:
:hördu hjääääääääääälp, vi måste ha hjääääääälp :) :tummenupp

Don't ask what superduper can do for you, but what you can do for the coolest sport on earth...

jamen skriv dit vilket datum det är :va :va :va :va
jag kan om det inte är för tidigt på morgonen och jag inte jobbar kvällen innan
så kan jag hjälpa till

TERMINATOR skrev:
jamen skriv dit vilket datum det är :va :va :va :va
jag kan om det inte är för tidigt på morgonen och jag inte jobbar kvällen innan
så kan jag hjälpa till
Iofs så finns information om det ungefär överallt mennu har jag ändrat första inlägget så det finns även där.

Vi är verkligen i stort behov av folk som kan ställa upp. Era tjänster behövs ungefär 10-14 lördagen den 8e. Naturligtvis beroende på vad man gör för nåt.

Tengil skrev:
Kan inte, är i Ghana då.
*suck*
Den har vi hört SÅ många gånger förut.
Jag tror du egentligen är på samma anstalt som Anton :tungan

jag har molly då. men om det gäller från 10-14 så ska jag nog kunna fixa en barnvakt och ställa upp :)

men skriv upp att jag kommer då... vilka tider gäller för funkisarna? om man är där vid 08,30 räcker det?

blom skrev:
jag har molly då. men om det gäller från 10-14 så ska jag nog kunna fixa en barnvakt och ställa upp :)

men skriv upp att jag kommer då... vilka tider gäller för funkisarna? om man är där vid 08,30 räcker det?
:tummenupp :tummenupp :tummenupp

8.30 räcker nog alldeles utmärkt även om en hel del behöver vara där tidigare.

ja va fan, tro inte jag har nåt viktigt inbokat då, så jag ställer upp

TERMINATOR skrev:
jag kan påmin mej bara
Blompa
Stefan
Rullator

Det blir bara bättre och bättre :tummenupp
Men det behövs fortfarande massor av folk så kom igen nu :)

du får säga till om det är något funktionärsmöte eller liknande som man bör deltaga på.. nu ser det ut som att jag kanske kan vara ute redan vid 08,00 tiden om det behövs :)

blom skrev:
du får säga till om det är något funktionärsmöte eller liknande som man bör deltaga på.. nu ser det ut som att jag kanske kan vara ute redan vid 08,00 tiden om det behövs :)
Utmärkt :tummenupp

Jo, nåt slags möte lär det vara.
Tävlingskommitén ska träffas på söndag eftermiddag ute på banan för att kunna lista ut ev. knas på plats. Vet inte om tävlingsledaren vill träffa funktionärer redan då. Kollar det och återkommer

Supermoto skrev:
Utmärkt :tummenupp

Jo, nåt slags möte lär det vara.
Tävlingskommitén ska träffas på söndag eftermiddag ute på banan för att kunna lista ut ev. knas på plats. Vet inte om tävlingsledaren vill träffa funktionärer redan då. Kollar det och återkommer
ok hoppas inte :D vi kommer nog vara rätt bakfulla då :död

blom skrev:
ok hoppas inte :D vi kommer nog vara rätt bakfulla då :död
HEHE, kan tro det :zpy

Och bara därför...
Vore bra om så många som möjligt av ni som kan ställa upp är på plats 1330 på söndag för genomgång på banan. Eftersom banan är lite speciell på sina ställen behövs det en noggrann genomgång. Eventuellt kan tiden komma att flyttas till lite senare, hör av mig om det isf.

TERMINATOR skrev:
Kan tyvärr inte på söndag för vi kommer att ha middags gäster då
Oki, bara så många som möjligt kommer

Supermoto skrev:
HEHE, kan tro det :zpy

Och bara därför...
Vore bra om så många som möjligt av ni som kan ställa upp är på plats 1330 på söndag för genomgång på banan. Eftersom banan är lite speciell på sina ställen behövs det en noggrann genomgång. Eventuellt kan tiden komma att flyttas till lite senare, hör av mig om det isf.
ska verkligen försöka men kan inte lova något just nu.. beror lite på tågtiderna faktiskt :)

blom skrev:
ska verkligen försöka men kan inte lova något just nu.. beror lite på tågtiderna faktiskt :)
ehhhhhhhhhhhh :va
tågtiderna :confused: :va

Jäjä, det löser sig nog.

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back