Premiär 2015

skåne.... ännu ett bevis att det inte tillhör Sverige...

medans vi har regn å rusk å skit å whatever så ser man att Skåneland e supernice så här dags... :D

Mitt avgasrör blev inte så uppskattat här på forumet :rodnar. Numera blir det bara bilder från vänster.

Jag såg bilden som Bandidos_Peking hade länkat till:näsblod Om det är det avgasröret du har så tycker jag att du gjorde helt rätt som tog bilden från vänster sida :gnissla

Det var najs även i Halland idag! :tummenupp
12mil blev det, innan det blev kyligt om tårna.
IMG_20150117_140904.jpg

Ja det såg ju "lite" speciellt ut. Gillar du det själv? Har du köpt det? Låter säkert fränt men?

Ja, vinkeln gör att det kan se speciellt ut....men vad gör det? I garaget kommer jag in och ser hojen från vänster. När jag är ute och kör, är det bara ljudet jag hör (vilket låter bättre än med originalblås, för er som inte tror det :fakta). Om jag ska fotografera hojen, får man välja sida :)

Jag köpte ändröret på Biltema. Det var det enda ändrör som hade passande diameter till utloppet från katalysatorn. Jag hade nog hellre haft ett rakt rör....men för 120 kr är det värt det

Ja, vinkeln gör att det kan se speciellt ut....men vad gör det? I garaget kommer jag in och ser hojen från vänster. När jag är ute och kör, är det bara ljudet jag hör (vilket låter bättre än med originalblås, för er som inte tror det :fakta). Om jag ska fotografera hojen, får man välja sida :)

Jag köpte ändröret på Biltema. Det var det enda ändrör som hade passande diameter till utloppet från katalysatorn. Jag hade nog hellre haft ett rakt rör....men för 120 kr är det värt det

120kr kan man överleva, köpte mitt för 6800 och ändå har ja kapat det nu för att ja vart så sjukt besviken. Då har 120kr känts bättre att kapa i ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT