Power meet

Brynad

Steechk
Gick med
14 May 2010
Hoj
KTM 690 SMC -10, KTM 525 EXC -07, Yamaha WR 125 R -09
Några motarder som är sugna på att busa? Har evuntuellt fått tag i några gamla superretardare som var lite sugna :)

Ja ska ut i helgen med eller utan sällskap spelar ingen roll :)

Fortfarande inget helt drivpaket :/
Kommer eventuellt ut och glider runt en snabbis med kameran.
Kommer antagligen tröttna rätt fort och skynda mig hem till min kyl som är full med öl :D

Jag är på, Zoltan verkade sugen sen kan vi fråga han Robin/räv

gött :)
Men jag jobbar till 18 på fredag o 10-14 på lördag :rolleyes:

Kommer antagligen tröttna rätt fort och skynda mig hem till min kyl som är full med öl :D

Fan va segt, vill du så tror ja att ja har en 520-kedja liggandes som du kan ta.
Men öl är gott det också :tummenupp

Ufo_Micke

Tackar men jag saknar även massa kuggar på mitt drev haha
Jag bör byta ut rubbet innan jag kan köra aktivt igen.

supermoppe

Jag kommer ev förbi dig i möra och rastar din stackars wr åt dig :D

Brukar alltid åka motard nån kväll på powermeet, men i år är det kört. Har besiktning den 15e gick ut den 5e efter flygande besiktning:mad:

Skulle vart skoj men kan inte pga trasigt finger. :brinnerup

Ofasen, hoppas det blir bra snart då :)

Ufo_Micke

Tackar men jag saknar även massa kuggar på mitt drev haha
Jag bör byta ut rubbet innan jag kan köra aktivt igen.:D

Haha, ja då är det nog bäst att byta allt :näsblod

Brukar alltid åka motard nån kväll på powermeet, men i år är det kört. Har besiktning den 15e gick ut den 5e efter flygande besiktning:mad:

Men sa inte farbrorn i den gula västen att det var körförbud på den redan för några veckor sen? :brinnerup

Grabbar, låt hojarna stå över powermeet, inget är så sunkigt som wheelande anabolmopeder mitt bland massa feta jänkare. :( Njut och drick en kall istället. :fakta ...det tänker jag göra. :)

.....

Bara amatörer som läskar på POWER MEET :tungan

Vad betyder begreppet besiktnig googlar på det och får inte upp nå vettigt svar :näsblod

Last edited:
Jag och gumman kommer vara där på kvällen och köra runt lite. Själv är jag där hela dagen. Från imorgon kväll för att vara exakt.
Var brukar ni kroka ihop någonstans?

Jag och gumman kommer vara där på kvällen och köra runt lite. Själv är jag där hela dagen. Från imorgon kväll för att vara exakt.
Var brukar ni kroka ihop någonstans?

vid stationen :) om du pmar mig ditt nummer så smsar/ringer innan :D

Jag och Micke åker ut om nån timme, kom ut gärna och lek

Edit: det gick ju bra :) förutom att jag höll att bli påkörd av två bilar samtidigt, körde över en fot och diverse svordomar...

Srsy du retardare att vi inte dök upp igen men det var för mycket poliser på löga vägen och typ allt var avstängt, sen tappa jag bort dom andrA också såå.. Men kul att träffa dig!!

Edit: det gick ju bra :) förutom att jag höll att bli påkörd av två bilar samtidigt, körde över en fot och diverse svordomar...

Haha ja vad ska man säga!! Tycker du att det är kul att åka runt och köra över fötter och göra folk förbannad?! Om det hade varit min fot som du körde över och jag hade lite alkohol i kroppen (som dom flesta där har) så hade du och hojen troligen legat ner på backen! Inge illa menat mot dig så du vet!!

Haha ja vad ska man säga!! Tycker du att det är kul att åka runt och köra över fötter och göra folk förbannad?! Om det hade varit min fot som du körde över och jag hade lite alkohol i kroppen (som dom flesta där har) så hade du och hojen troligen legat ner på backen! Inge illa menat mot dig så du vet!!

Det var ju inte direkt meningen... Och det var minst lika många som gillade oss :)

Nån som ska åka i kväll ????

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...