Postgironummer *HJÄLP*

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Finns det nån ärlig och vänlig människa som kan låna ut ett postgironummer till mig.Skulle skicka ett paket till norge mot postförskott och dom på kundtjänst sa igår att det bara vara att gå ner till posten så fixade dom allt :kocko men så var det ju inte.. och det tar över en vecka att få postgironummer.

NÅN SOM KAN LÅNA UT PG-NUMMER :Bugar

twinner skrev:
Finns det nån ärlig och vänlig människa som kan låna ut ett postgironummer till mig.Skulle skicka ett paket till norge mot postförskott och dom på kundtjänst sa igår att det bara vara att gå ner till posten så fixade dom allt :kocko men så var det ju inte.. och det tar över en vecka att få postgironummer.

NÅN SOM KAN LÅNA UT PG-NUMMER :Bugar

Skicka med Bussgods istället, då behöver du inget pg-nummer. Du får pengarna antingen direkt på kontot eller på avi.

Visst kan man låna ut... men vågar verkligen du låna ett? Det vill ju till att du litar på att personen som lånar ut det verkligen skickar över pengarna till dig sen. Personligen tycker jag det skulle kännas säkrare att fråga nån "irl" kompis.

Jag har ett men som sagt, litar du på mig som är en främling? Själv litar jag på mig själv men det hjälper ju inte dig.

Nä det är ju sant:) får väl fixa det på anat sätt...POSTEN KAN DRA ÅT HELVETE:(

Posten är apsega. Tog mig en halv evighet att få det här PG numret och när man väl använder det så tar det oftast minst en vecka innan pengarna dyker upp på kontot. För att göra det ytterliga värre så kan man inte föra över pengarna till banken bara sådär utan det går bara till vissa banker och då måste man ansöka om det först. Så det blir till att gå till Svensk KASService ta ut pengarna, gå till banken med pengarna o sen sätta in dom. Dessutom kommer alltid alla paket försent.

Killen du skickar till får förskottsbetala helt enkelt :)

Hmmm.. jo.. eller om han använder paypal kan han ju köpa sakerna av mig på ebay eller nåt:) Jag vill inte skicka utan att ha en säkerhet på att få pengarna.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage