Porrpung???

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
20060208.jpg

ha ha

När vi nu e inne på ämnet så !!!

Killen till tjejen i baren:
- Ska du med hem och trolla?
- Trolla???
- Ja, först knullar vi som fan.. sen försvinner du.

En ungkarl från Enköping stegade in på lokaltidningens redaktion och ville sätta in en annons under rubriken bekantskap sökes. "Ungdomlig man med intresse för naturen, som gillar mysiga hemmakvällar över ett glas rödvin och tända ljus söker kramgo tjej" Föreslog killen.

- Vill du ha in den med detsamma? Undrade redaktören.
- Ja det är väl klart, men kan man skriva det i annonsen?

Den arga mamman frågar sin dotter:
- Nå vems fel är det att du är med barn?
- Pappas, svara dottern.
- Pappas, utbrister mamman förskräckt.
- Ja, för när min kille skulle dra ut den, så kom pappa och sparka honom i röven!!!!!

- Vart tycker du vi ska gå efter festen? Sa killen.
- Vi går någonstans där vi kan vara alldeles för oss själva, viskade flickan.
- Underbart! Stönade killen.
- Då så, sa tjejen.. jag hem till mig, och du hem till dig..!

Två killar stod och hängde i ett gathörn. En snygg brud i kortkort gled förbi och den ene av killarna frågade henne:
- Vart ska de benen ta vägen på lördag?
- Tja, sa bruden, om inget kommer emellan, ska de gå på bio.

En gamml dam kommer in i en porrbutik och säger med darrande stämma
- Sss..ssäljer ni dd...dddildos?
- Ja, det gör vi, svarar mannen bakom disken.
- Sssssådana där b bb..bbatteridrivna? Mm..mmed rotttt...erandddde ollon?
- Ja, sådana har vi, svarar mannen och blir nästan lite generad.
- Sss..ssådana där mm..mmed kkkkknottttrig yta och anusssssstimulerrrrrare?
- Ja, just sådana, svara mannen och börjar skämmas
lite.
- Sss..ssådana där ff..ffemtio centimeter långa,
och ee...eextra tjock dddd..diamettt..ter?
- Ja, säger mannen och rodnar definitivt.
-Vvv...vvet ni mmm..mmöjligttttvis hh..hhhur man
ssssstänger av dem?

:lol :rofl vill läsa mer o fler!

Last edited:
Maverick_ou812 skrev:
gamle berättar historier från verkligheten. :D :D :D

:tummenupp Kanon! Asgarvar!

Absolut :lol Här e lite mer visdomsord för dom som behöver :fyllisar :rofl

En äldre kvinna är billigare att dejta. En yngre kvinna kostar dig minst tolv öl, medan en äldre kvinna vill ligga med dig efter en kopp örtté och en mazarin.
Äldre kvinnor har bra jobb, pensionsförsäkringar och fri tandvård. Yngre kvinnor kan inte göra ett skit för dig om du får tänderna utslagna när du spelar hockey.

En äldre kvinna kommer aldrig att anklaga dig för att du "utnyttjar henne". Hon utnyttjar dig!

En äldre kvinna väcker dig inte klockan två på natten och frågar efter din åsikt. En äldre kvinna litar tillräckligt mycket på sitt eget omdöme för att ge fan i vad du tycker.

En äldre kvinna har alltid en kondom i handväskan. Yngre kvinnor hoppas att killen ska ha en i plånboken för det är ju så pinsamt att köpa dem.

Ju äldre en kvinna blir, desto större sexdrift. Ju äldre en man blir, desto mindre sexdrift.... Då är det ju mest naturligt att äldre kvinnor går ut med unga män och yngre kvinnor går ut med gamla gubbar!

En äldre kvinna kan bära ett klarrött läppstift på dagtid utan att se ut som om hon precis haft en olyckshändelse med en syltburk.

Du behöver inte betala för taxi med en äldre kvinna. Äldre kvinnor kan springa snabbare och promenera längre eftersom de bär så bekväma skor. Eller så betalar de för taxin själva.

Äldre kvinnor tvingar dig inte att sitta i soffan och hålla dem i handen. De är glada om du håller dig undan emellanåt, så de får vaxa benen eller läsa ut sin bok i lugn och ro. Yngre kvinnor begär att du ska kompensera dem med bio och restaurangbesök för varje ledig kväll du får.

Man kan ha one-night-stands med en äldre kvinna! En äldre kvinna är garanterat redan involverad med någon, så du behöver inte gå runt och ha ångest för att du måste inleda ett djupare förhållande. Det sista hon vill ha i livet är ännu en klängig, gnällig, beroende man.

Äldre kvinnor är mer ärliga. En äldre kvinna kommer att säga till dig att du är ett svin om du beter dig som ett. En yngre kvinna säger ingenting, för tänk om du skulle göra slut med henne för att hon sagt fel saker...

Äldre kvinnor blir inte plötsligt gravida och begär att ni ska gifta er hals över huvud. Faktum är att om du lyckas befrukta en äldre kvinna är det inte ens säkert att du får veta det.

Äldre kvinnor tar inte över dina vänner och dina intressen. De har egna. Yngre kvinnor kommer att begära att få följa med dig överallt, för att sedan sitta och sura i ett hörn när du och grabbarna kollar VM-finalen.

En äldre kvinna kommer när hon vill. Du behöver inte fundera över huruvida du till fredsställer henne eller inte eftersom hon garanterat klarar av den biten med eller utan din hjälp.

Äldre kvinnor gör slag i saken. En äldre kvinna lyfter luren och frågar om du vill gå ut. Yngre kvinnor sitter deprimerade vid telefonen och väntar på att du ska ringa.

Äldre kvinnor kan laga fantastiska maträtter av riktiga råvaror. Yngre kvinnor kan ringa Pizzerian och du får gå och hämta.

En äldre kvinna kommer stolt att presentera dig för alla sina väninnor. En yngre kvinna kommer att fly från alla av motsatt kön när ni är tillsammans eftersom hon är livrädd att polarna är ute efter dig...

Äldre kvinnor är synska. Du hinner aldrig bekänna att du har prasslat. De vet redan om det på något underligt sätt.

Äldre kvinnor vet hur man matchar kläder, stryker en skjorta och knyter en fransk slipsknut. Yngre kvinnor kan troligen inte ens skilja på smoking och kostym.

Äldre kvinnor har ofta en intressant kollektion underkläder som de har fått av beundrare genom tiderna. Yngre kvinnor bär ofta inga underkläder alls och ser till att du praktiskt taget aldrig får den där stripteasen du vill ha.

Äldre kvinnor vet vad knipövningar är, och har dessutom lärt sig använda dem vid rätt tillfälle.

En äldre kvinna går gärna ut och äter med dig. Yngre kvinnor är antingen för nervösa för att få ned en bit, eller livrädda för att äta något som ska göra dem synbart fetare när ni ska ha sex senare.

Äldre kvinnor har värdighet. Det skulle aldrig falla dem in att stå och skrika åt dig mitt på stadens torg, eller kasta sin drink i ansiktet på dig för att du råkar titta på någon annan. Äldre kvinnor tittar själva.

Äldre kvinnor är erfarna. De vet att efter 12 bärs kan det finnas vissa svårigheter med att få upp den. Yngre kvinnor kan behöva lite tid att greppa detta faktum och du får ägna resten av natten åt att massera hennes ego med kärleksförklaringar.

En äldre kvinna har många väninnor, och de flesta av dem vill jättegärna ligga med dig om du skulle bli dumpad.

En äldre kvinna blir aldrig stoppad vid entrén till bergochdalbanan för att hon är för kort.

Äldre kvinnor kommer aldrig att anklaga dig för att stjäla de bästa åren av hennes liv. Förmodligen har någon annan redan snott dem.

Efter samlaget å full av hopp frågade hon: vad skall ungen heta? Han drar av gummit , knyter en knut på den å svarar : kommer han ut ur denna ska han heta MCGYVER. :lol

stiffmaster skrev:
Efter samlaget å full av hopp frågade hon: vad skall ungen heta? Han drar av gummit , knyter en knut på den å svarar : kommer han ut ur denna ska han heta MCGYVER. :lol
:lol :lol :hihi :rofl

En tjej kom in i en porrbutik kollade efter en stor massage stav,hon hittar ingen och frågar killen i disken... har ni nån stor masage stav han plockar fram en medel stor, och hon säger nä en större,killen tar en till en stor en duger denna frågar han? nä men den som står vid sidan om då? killen säger nä den e inte till salu.Kvinnan bönar och ber det e precis en sån stor jag vill ha killen tänker :kocko men ropar ut på lagret ... berra vad skall du ha för ståltermosen :tuttar

en man e ute med sin fru vid en utställning de går förbi en ale med tjurar.
de kommer fram till den fösta tjuren, över den står det "parade sig 50 gånger förra året."
frun vänder sig till mannen och säger "han parade sig 50 gånger på ett år honom kan du lära dig av."
de går vidare vid nästa tjur står det "parade sig 65 gånger förra året."
frun vänder sig till mannen igen "han parade sig 65 gånger på ett år, över 5 gånger per månad du kan lära dig av honom med."
mannen är fortsatt tyst och de går vidare. vid sista tjuren de går förbi står det "parade sig 365 gånger förra året".
frun utbrister "SHIT! han parade sig 365 gånger förra året, EN gång per DAG. honom kan du verkligen lära dig av."

nu säger mannen lungt "gå och fråga ägaren om det var 365 gånger med samma ko."

Kvinnor kommer aldrig att bli jämlika med män förrän

de kan gå nedför gatan, flintskalliga och med ölmage

och fortfarande tro att de är sexiga.

-------------------------------------------------------

I begynnelsen skapade Gud jorden och sedan vilade han.

Sedan skapade Gud Mannen och sedan vilade han.

Sedan skapade Gud Kvinnan.

Sedan dess har varken Gud eller Mannen vilat.

När en lastbilschaffis stannar för rött glider en liten Nissan Micra upp jämsides... Ur Micran hoppar en blondin, som springer runt till lastbilens förardörr och knackar på. Lastbilschaffisen vevar ned rutan och blondinen säger:
- Hej, jag heter Linda och din last håller på att läcka ut!
Lastbilschaffisen struntar fullständigt i blondinen, men när han stannar vid nästa rödljus glider Micran upp jämsides igen. Blondinen hoppar ur, springer runt och knackar på förardörren.
Lastbilschaffisen vevar ned fönstret och blondinen utbrister igen:
- Hej, jag heter Linda och din last håller på att läcka ut!
Lastbilschaffisen skakar på huvudet och fortsätter nedför gatan. Vid det tredje rödljus-stoppet händer samma sak igen... Andfådd hoppar blondinen ur Micran, springer runt och knackar på fönstret på förardörren.
Lastbilschaffisen vevar ned fönstret och blondinen säger på nytt:
-Hej, jag heter Linda och din last håller på att läcka ut!
När det blir grönt drar lastbilschaffisen på och hinner fram till nästa rödljus i god tid innan Micran.
Den här gången hoppar lastbilschaffisen ur och skyndar iväg att möta Micran. Han knackar på fönstret till förardörren och när blondinen vevar ned rutan säger han:
- Hej, jag heter Bosse, det är mitten av februari och jag kör saltbilen

Det var finnen som sade till sin läkare att han inte kunde förstå varför
han var så trött hela tiden.

Läkaren sa: -Du kan väl ta och beskriva hur en helt vanlig dag ser ut för
dig!

Finnen berättade (med grov brytning på finska):

-Ja, dä första jag gör när jag vaknar på morronen är att jag nullar
särringen.
Sen äter jag frukort o efter det nullar jag särringen igen innan jag går
till joppet.
På matrasten går jag hem och nullar särringen en gång före maten och en
gång efter maten, sen går jag till joppet igen
När jag kommer hem från joppet så nullar jag särringen, sen äter jag
kvällsmat o efter det så nullar jag särringen igen och innan
jag somnar så nullar jag särringen tre gånger till.
Läkaren stirrar roat på finnen:

-Vad tror du själv kan vara orsaken till din trötthet om du tänker efter
lite?!!

Finnen efter en stunds funderande:

-Tjaa... kan dä bero på det där smårunkandet på joppet..?????

Rapport från Ny Teknik 2003-02-29.

Igår föreslog Kanadensiska forskare att män borde se över sin
Öl konsumtion, med tanke på resultatet från en nyligen gjord undersökning,
som visar att öl innehåller det kvinnliga könshormonet östrogen.

Slutsatsen forskarna har dragit av detta är att män som dricker mycket öl
"förvandlas" till kvinnor.

För att se om detta stämde gjorde forskarna följande test:
100 män fick dricka vardera 6 pints (1pint = 5.6826125 dl) öl.

Det visade sig sedan att 100% av männen gick upp i vikt, pratade överdrivet
mycket och utan vettigt innehåll i det de sade, blev överdrivet emotionella,
kunde inte köra bil, klarade inte av att tänka rationellt,
skulle argumentera över minsta sak och vägrade att be om ursäkt när de hade fel.

Man planerar inga fler undersökningar.

Man kan jämföra äldre och yngre kvinnor med bilar.

En yngre kvinna är som en ny Ferrari, dyr i drift, tempramentsfull, exklusiva tillbehör, vacker att se på men lite obekväm att köra långrundor med, bullrig och stötig men fräck, måste tvättas och underhållas dagligen, kan plötsligt utan förvarning explodera, den gör dina kompisar gröna av avund och alla vill prova den, du måste ha en dyr försäkring och låsa in den varje kväll eftersom många vill sno den.

En äldre kvinna är som en Volvo Amazon, billig i drift & underhåll, lite svårtstartad ibland men går oftast ingång med lite sprit i tanken, den kräver inte så mycket kärlek det räcker om man kör den en gång i veckan, dina kompisar vill inte låna den, det räcker med trafikförsäkring eftersom den inte är stöldbegärlig.

Dom flesta vill ha en Ferrari men får nöja sig med en Amazon, man måste ha både tid & pengar för att kunna vårda ett fullblod, Amazonen ger inte samma körglädje men kräver å andra sidan mindre service.

Last edited:
Back