Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vadå då vill du börja horahonkiie skrev:Kan någon förklara varför det är lagligt att göra porrfilm men prostitution är olagligt? Vad är skillnaden? Det är ju knullande mot pengar.![]()
CJ900RR skrev:vadå då vill du börja hora![]()
![]()
ganska bra fråga egentligen. jag tycker inte att det är någon skillnad. jag anser att har man medverkat i en porrfilm och fått betalt, då har man horat.honkiie skrev:Nämen angående den här tråden om porrfilm och sånt där så undrar jag vad skillnaden är och varför det är lagligt med porrfilm?
honkiie skrev:Nämen angående den här tråden om porrfilm och sånt där så undrar jag vad skillnaden är och varför det är lagligt med porrfilm?
Jävligt vagt tekniskt mumbo jumbo som konsumenten inte förstår. Hursomhelst så får de betalt för att knulla. Om jag skulle få betalt för att röka heroin på film skulle inte det vara olagligt då för att jag är skådespelare?JKay skrev:Rent lagtekniskt så har inte den manlige skådespelaren betalt den kvinnliga DIREKT utan det går som lön från filmproducenten. Sen säljer inte kvinnan sexet utan jobbar som aktris.
Gothmog skrev:Jovisst. Men mig veterligen var det inte olagligt att knulla sist jag kollade.
Gothmog skrev:Jovisst. Men mig veterligen var det inte olagligt att knulla sist jag kollade.
honkiie skrev:Prostitution är väl olagligt? Jag menar att det blir lagligt ifall man utövar det framför en kamera men det blir inte knarket.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |