Vaselek
Gudomlig sporthojare
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5468260.ab
Detta borde inte klassas som nått annat än ren stöld från preems sida.
Detta borde inte klassas som nått annat än ren stöld från preems sida.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den sista meningen i artiklen, gör ju att det inte är direkt upprörande tycker jag
Jag tycker att det är väldigt upprörande.
Preem hade ingen rätt att ta de där pengarna.
Om jag rånar en bank och åker fast undgår jag inte straff bara för att jag säger:
"Ojdå! Nu har jag visst gjort fel. Självklart ska jag betala tillbaka alla pengarna."
Ska företag ostraffat kunna locka till sig kunder med sänkta lockpris och
sedan stjäla till sig det ordinarie priset från kunderna?
Om Preem inte insåg vad de gjorde är deras inkompetens en lika stor skandal.
Jo visserligen men att göra så i första hand är ju rätt sjukt.
Det är rätt sjukt att införskaffa sig en vara som man vet är fel prissatt också bara för att det går, lite som att stjäla en hoj bara för att den står parkerad utomhus.
Helt klart fel av Preem att dra pengar i efterskott. Jag håller på att satt pris gäller om man inte avtalat flytande pris.
Däremot lär ingen som tankade där gjort det i god tro. Lite på samma sätt som att en ny -09 hoj som ligger ute till försäljning för 40K fast nypriset är 110K. Köper du den hojen så är risken stor att du blir av med både hoj och pengar i slutändan.
Eller som att köpa hojen för det priset som står på prislappen, och det skulle ju vara sjukt! Givetvis prutar man ju uppåt, så gör alla som inte kan läsa.
Ja, eller om säljaren av en hoj glömmer ta pengarna av dig men skriver under kvittot. Då är din lycka gjord och du har rätt rätt rätt för alla vet sina rättigheter så jävla bra men ingen vet ett skit om att göra rätt för sig.
Speciellt sådana som han i tidningen de kommer i alla sorter numera.
Sanel Burazorovic kör en mercedes, no shit.
Helt klart fel av Preem att dra pengar i efterskott. Jag håller på att satt pris gäller om man inte avtalat flytande pris.
Däremot lär ingen som tankade där gjort det i god tro. Lite på samma sätt som att en ny -09 hoj som ligger ute till försäljning för 40K fast nypriset är 110K. Köper du den hojen så är risken stor att du blir av med både hoj och pengar i slutändan.
Ja, eller om säljaren av en hoj glömmer ta pengarna av dig men skriver under kvittot. Då är din lycka gjord och du har rätt rätt rätt för alla vet sina rättigheter så jävla bra men ingen vet ett skit om att göra rätt för sig.
Om man har varit på macken och tankat och betalat det pris som står på
pumpen, men efteråt kommit på att man egentligen ville ha mer bensin för
det priset. Får man då åka tillbaka till macken och bara fylla i det man tycker
fattas i tanken utan att betala något eller säga något till mackpersonalen?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |