Polis invasion i Malmö

superstreetbike

SpeedJunkie
Gick med
28 Feb 2005
Hoj
R1 2002
Nån som blev av med kortet idag?
Höll på och få hjärtattack när jag körde in till Malmö idag. Jag kom körande på en landsväg, strax efter jag hade tatt en kurva så ser jag en polishelikopter på mark och ett dussin polisbilar. Blev lite nervös efter det.

Men det _är_ mycket poliser ute på vägarna i Skåne va? Jag har kört fyra längre turer sen jag tog ner hojen och tre av de gångerna har jag mött mcsnutar.

Ja det är bra att det finns lite piketer ute på gatorna som håller Manchesterkavajs-trasiga-converse-skor-äckel-sossarna i shack. Satsa lite pengar på att plocka ner dom på jorden redan från barnsben, om det nu är lite batong som krävs för att dom ska fatta att arbetarklassen är ett aktivt val och att pengar på banken inte är en självklarhet.

Tog en runda till McDonalds vid 6-tiden... då fanns det lite efterdyningar kvar, men Ronald levde på Midhem i alla fall.... tur det. Polishelikoptern och haffa verkade föga intresserad av mig i alla fall...

yoohan skrev:
2129007 Ja det är bra att det finns lite piketer ute på gatorna som håller Manchesterkavajs-trasiga-converse-skor-äckel-sossarna i shack. Satsa lite pengar på att plocka ner dom på jorden redan från barnsben, om det nu är lite batong som krävs för att dom ska fatta att arbetarklassen är ett aktivt val och att pengar på banken inte är en självklarhet.

Tog en runda till McDonalds vid 6-tiden... då fanns det lite efterdyningar kvar, men Ronald levde på Midhem i alla fall.... tur det. Polishelikoptern och haffa verkade föga intresserad av mig i alla fall...
Bara för dom vet hur mycket du gillar stora svarta batonger :arsele

Var det inte esteter som demonstrerade?? Är det inte ett fint ord för frivilligt arbetslös :va

E6, E4 var blockerade i söndags en stund,, dom letade efter nån som skjutit på Mobilia,, då var det polisbilar från hela landet,, en i vart kors verkade det som.. Kanske dom ska hårdbevaka i sommar,, dax att trimma mera grabbar :7peta

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025