Poker Hold'Em

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Någon som känner till ett bra litet nedladningsbart eller web spel. Poker Texas Hold'em. Hittade bara ett men det var demo och slutade fungera efter ett par få givar. Vill inte spela för pengar och kan heller inte spela vid gratisborden på t.ex. Unibet eftersom brandväggen inte tillåter onlinespel och dyl..

Den dagen jag vill spela för pengar, var ska jag spela då?
Unibet?
Partypoker?
Var är det bäst?

Tips å trix tack!

kajlyl skrev:
gick över från ladbrokes till expekt.com
skönt när man vill slö spela lite 0.05/0.10$ och upp

Ingen som känner till nått där man kan spela utan pengar... Typ poker mot datorn.. och just Texas Hold'em

Bulan skrev:
Letade lite på GameSpot efter "poker":
http://www.gamespot.com/pc/puzzle/worldpokerchampionship/index.html?q=poker

Någon tips & trix sida jag stötte på vid googling.. kanske kan vara ngt:
http://www.texasholdem-poker.com/

Det var bara ett demo som funkade i 60 minuter... *sucka* Aldrig stött på så kortvariga versioner av spel som dessa poker spel.. Ett av dem fick man typ 20 givar, sen slutade det funka. Ett annat kunde man bara få tio olika "händer" på given i demoversioner..

Tycker tv3bet.com e helt oki...
Satte in 250kr och fick 250 av dom...

Och efter att jag spelat 10 händer med riktiga pengar så fick jag 10€ till...
Man spelar med euro där...

Så det verkar schyst... Har inte spelat med mina egna insatta pengar ännu...

Laddies och Expekt på nätet.

DD Tournament poker på datorn. Helt ok spel som dessutom ger dig förbättrings- och vinstodds på nuvarande hand, du kan simulera poker-VM och andra turneringar samt använda som hjälp vid egna turneringar då programmet håller koll på tidsperioder för mörkarna, fördelar prispengar (buy-in) enligt %-sats eller fasta summor, etc.

Finns dock bättre program om man är ute efter att just analysera sitt spel. Som nybörjare duger dock det ovan utmärkt. För mer info om poker se www.pokerforum.nu - Sveriges bästa pokercommunity.

Last edited:
Gixxer-Anders skrev:
http://www.multipoker.com/svenska/

Där kan man lira hur länge man vill med fiktiva pengar.

Problemet är om det är via nätet.. Vill ju lira lite på jobbet så vår proxy/brandvägg brukar hindra onlinespel och liknande.. skitsurt..

Så det blir samma problem med multipoker som med Unibet.. jag får inte kontakt. Det är därför jag så febrilt söker ett program som körs lokalt mot datorn.

Tournament.poker.no.limit.texas.hold.em
Edit: hitta ett till jag hadde WORLD.CHAMPIONSHIP.POKER

På betsson finns ju texas hold'em.
Man måste vara inloggad för detta spel, men de andra (t.ex. roulette) behövde inte laddas ner så det borde vara samma med texas.

Markus skrev:
På betsson finns ju texas hold'em.
Man måste vara inloggad för detta spel, men de andra (t.ex. roulette) behövde inte laddas ner så det borde vara samma med texas.

Problemet är att det är multiplayer-spel som spelas online mot andra (även om det är gratis).. Kan inte spela någon typ av spel där det måste finnas förbindelse till andra.

Vad spelar folk som gör pengar på det här på hobbynivå? Är betsson bra? Vad är det man ska bedöma för ingredienser när man avgör om det är bra?
OBS. Jag tänker inte ladda ner något.

Back