Platsar bakpå

• Thread starter Thread starter 198
  • Start date Start date

198

vinter nu igen...
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
2010 BMW K1300S
Gör ett nytt försök att hitta mc polare som skulle kunna tänka sig att ta med mig bakpå. Saknar polare med hoj och satsar på att få kort till nästa sommar, vore roligt att hitta lite polare och komma in i gänget.

Utrustning finns så det är inga problem. ha det där ute! :)

198 skrev:
Gör ett nytt försök att hitta mc polare som skulle kunna tänka sig att ta med mig bakpå. Saknar polare med hoj och satsar på att få kort till nästa sommar, vore roligt att hitta lite polare och komma in i gänget.

:va :confused:

No offence, men jag tror att du får svårt att hitta en kille som frivilligt vill ha en okänd annan kille att sitta och kramas med ute på vägarna.
Hittar du nån så lär han ha helt andra avsikter än att ha en ny hojkompis iaf,, men det e ju bara att bita i kudden.

ConfuseD skrev:
No offence, men jag tror att du får svårt att hitta en kille som frivilligt vill ha en okänd annan kille att sitta och kramas med ute på vägarna.
Hittar du nån så lär han ha helt andra avsikter än att ha en ny hojkompis iaf,, men det e ju bara att bita i kudden.

:rofl

ConfuseD skrev:
:D :D :D

ConfuseD skrev:

Men det finns ju tjejer som kör också.
:7peta

men jag vill inte kramas med okända killar

duckie skrev:
Men det finns ju tjejer som kör också.
:7peta

Fan vet om jag vill ha varken kvinnliga eller manliga okända passagerare, vem vet hur dom beter sig i kurvorna, eller när man bromsar? :va Man vill ju inte prata med asfalten för att nått klant-:arsele på bönpallen har gjort bort sig! :gnissla

Haha nu är jag ju inte ute efter sådant då skulle man vara på något annat forum, och man kan väl bli polare ändå och åka hoj.

Man behöver ju inte sätta sig bakpå direkt, jag skulle inte hoppa upp bakpå någon jag inte kände eller litade på!

:3freak

Äh, jag tycker du gör rätt i att fråga. :nicka

Det är hur svårt som helst att ta kontakt med nya människor, utanför den bekantskapskrets man redan har.

(Och nej, då menar jag inte fyllesnack om f*n vet vad med nån man inte minns på krogen 02.15..)

Sånna är vi i detta vackra land! Man måste nog chansa lite.. :näsblod

Fast de vette fanken om man skulle våga ha en sthlmare bakpå... :gnissla

ConfuseD skrev:

HAHA :tummenupp :hihi

198 skrev:

Mitt tips:
Fixa kortet och en hoj. Sen är det bara att ut å åka.
Känns som om 08-orna dessutom är bra på att skriva "ut å åka trådar" på detta forum, så det är bara att hänga på.

Att få nån på detta forum att ta nån på pallen är nog svårt.
Det är väl inga glidare som befinner sig här direkt...

Edit: förutom jag då...

Lycka till :tummenupp

Last edited:
Lilla Ting skulle oxå gärna vilja ha nån att åka bakpå med... Har knappt åkt nå hojj i sommar. :gråta Å jag som älskar att åka!
Inte det lättaste att hitta nån som vill ha mig med på en hojjtur... :va
Hade jag pengar så skulle jag ta mc-kort. Får väl se till att vinna en jäkla massa pengar på triss. :D

// Lena

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...