bjorasen
Ride the winds of change
Jag kan inte köra idag tyvärr, hur gör jag för att slippa betala för det? Måste någon ta min plats eller hur funkar det? Har tittat på ssemse´s sida men hittar inte marknadsplatsen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bjorasen skrev:2195297Jag kan inte köra idag tyvärr, hur gör jag för att slippa betala för det? Måste någon ta min plats eller hur funkar det? Har tittat på ssemse´s sida men hittar inte marknadsplatsen..
PGH skrev:2195310Säg som det är, du är skraj för det blöta underlaget![]()
bjorasen skrev:2195316Ja det erkänner jag faktiskt! Mitt däck är nog inte så bra att köra med i vått tyvärr och så ska jag o syrran bjuda morsan på middag. Det är säkrast att göra det då vi helt glömde av hennes födelsedag![]()
bjorasen skrev:2195297Jag kan inte köra idag tyvärr, hur gör jag för att slippa betala för det? Måste någon ta min plats eller hur funkar det? Har tittat på ssemse´s sida men hittar inte marknadsplatsen..
Precis, det är bara att betala och vara glad för de gånger man kan köra. Sen kan man alltid trösta sig med att reta dem som inte är medlemmar. Här får niRobz skrev:2195614Vid nästa körtillfälle brukar fungera![]()
Tänk på att föreningen hyr banan och måste betala hyran oavsett väder - det hade aldrig fungerat om man kunnat "hoppa av" pga dåligt väder.
Ja, det såg riktigt fint ut..Tsunami skrev:2196007Det gick fint att köra idag faktiskt!
Lite blött första passet sen torkade det snabbt upp![]()
Så det gick fint att köra högt tempo![]()
Håller med, helt okej att köra idagTsunami skrev:2196007Det gick fint att köra idag faktiskt!
Lite blött första passet sen torkade det snabbt upp![]()
Så det gick fint att köra högt tempo![]()
Tsunami skrev:2196007...köra högt tempo
majtii skrev:2196051Vad hände?
Eller pratar du om någon annan?
bjorasen skrev:2196098Ja pengarna går ju till något som är bra så det spelar inte så stor roll att man måste betala. Får betala dubbelt nästa söndag istället om man lyckas knipa en plats..
Alla höll sig på banan denna gången trots regnet hoppas jag! Zenit känn dig inte träffad![]()
bjorasen skrev:2196098Ja pengarna går ju till något som är bra så det spelar inte så stor roll att man måste betala. Får betala dubbelt nästa söndag istället om man lyckas knipa en plats..
Alla höll sig på banan denna gången trots regnet hoppas jag! Zenit känn dig inte träffad![]()
Maffan skrev:2196024Ja, det såg riktigt fint ut..![]()
Synd bara att vinkelslipen pajja så dina knäpuckar inte skrapades![]()
Zenit skrev:2196149jag tog vid där jag sluta och höll mig av banan men snart snart e jag tillbaka abstinensen va inte nådig när man stod där...![]()
PGH skrev:2196137Tyvärr gick en av, såg inte hur. Det kan han själv berätta.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |