Plats i VIT grupp ledig idag söndag!!!

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA
Jag har blivit påkörd och har tillbringat hela kvällen på akuten, så det blir tyvärr nog inget köra för mig imorgon...:3freak

Om det är någon som vill ha en plats i vit grupp så kan ni kontakta mig på 0736-351122 , så kommer jag dit och löser ut platsen.

/Peter

Robz skrev:
2275635 Ujujj!!! Hoppas inget allvarligt :(
Kry på sig!!!

Tror/hoppas inte det är något allvarligt, har bara förb.... ont i nacke o rygg, så det får bli lite droger i helgen/veckan :tungan

Bilen e dock skrot, bimbon som körde på mig skickade min släp halvägs in i bilen, hon bromsade inte ens :näsblod

Fy vad tråkit att höra hoppas att smärtorna i försviner snapt.
krya på dej.

Last edited:
Ajajaj! Håller tummarna att det inte är ngt allvarligt mer än sträckningar.
Krya på dig!

*Superlight* skrev:
2275794Bilen e dock skrot, bimbon som körde på mig skickade min släp halvägs in i bilen, hon bromsade inte ens :näsblod
Bimbo säger du? Ung, snygg o så? :tuttar
Har du telefonnummer? Jag har nog bara chans på nån som varken har god syn eller gott omdöme så hon verkar perfekt!!! :näsblod

Zilversurfer skrev:
2276046 Krya på dig...Kvinnor kör sämre än HÖNS!!

Men det vet du väl surfaren att kvinnor kör procentuellt säkrast, det säger statistiken................................... och i statistiken står det säkert också att superlätt är vållande till olyckan, fastän kvinnan var körkortslös, blind, dyslektisk... hade parkinson, ADHD, och svamp i underlivet....

Superlight -> Krya på dig påg, får hoppas att hon inte gjorde dig allt för ont... det är i alla fall något kvinnor är i särklass BÄST på!

*Superlight* skrev:
2275794 Tror/hoppas inte det är något allvarligt, har bara förb.... ont i nacke o rygg, så det får bli lite droger i helgen/veckan :tungan

Bilen e dock skrot, bimbon som körde på mig skickade min släp halvägs in i bilen, hon bromsade inte ens :näsblod

Eftersom bimbon körde på Peter (Träffade henne på akuten efter olyckan :huvet ) Otroligt att vissa får sitt körkort... så har jag lovat att tillbringa söndagen med att massera hans nacke, kanske det lindrar lite.... :tuttar ;) :D

Last edited:
yoohan skrev:
2276276 Men det vet du väl surfaren att kvinnor kör procentuellt säkrast, det säger statistiken................................... och i statistiken står det säkert också att superlätt är vållande till olyckan, fastän kvinnan var körkortslös, blind, dyslektisk... hade parkinson, ADHD, och svamp i underlivet....

Superlight -> Krya på dig påg, får hoppas att hon inte gjorde dig allt för ont... det är i alla fall något kvinnor är i särklass BÄST på!
Ja fy fan... förbjud ala bilar så blir det färre olyckor,,

Men statestiken säger oxå att det är mellan 4-6% arbetslösa,,, men tittar man närmare så är det nära 20% egentligen,, allt beror på vem som sätter statestiken på papper,, säkert en sekreterare som är kvinnlig,, så därav resultatet... :D

Krya på dig, och när du e frisk så fejka så länge det går så du får massage var kväll.. :tummenupp

Tack allihopa!!!! Jag hoppas vara körandes igen till nästa SRW, har iaf bokat mig men vi får se.... bara smärtorna försvinner.

Bimbon som körde lär antagligen förlora körkortet eftersom hon precis fått det, hon körde först nästan på mig nere i byn när hon sket i att lämna företräde, då han hon dock bromsa..., 1min efter det kör hon rakt in i mig när jag har stannat för att svänga vänster..., hon var upptagen med att prata med sina kompisar i baksätet... :rolleyes: , så hon såg mig inte alls, hörde/kände bara smällen :3freak

Man blir så jä.... trött........ :huvet

Maverick_ou812 skrev:
2276194 Bimbo säger du? Ung, snygg o så? :tuttar
Har du telefonnummer? Jag har nog bara chans på nån som varken har god syn eller gott omdöme så hon verkar perfekt!!! :näsblod

Tyvärr Mavve, bara ung o dum....:hihi

trollkarlen skrev:
2277205 Aj då :huvet

Var de just efter jag drog eller ?

Krya på dig.
/R

Japp, det var bara ett par minuter efter du åkt...

Last edited:
Moddad Peugeot säljes.....

AleX skrev:
2276356 Krya på dig. har du bild på olyckan?

Moddad Peugeot säljes till försäkringsbolag omgående....

Spec:

Chassiekortad med bakmonterad klimatanläggning = alltid samma väder inne som ute...

Rövhöjd enligt senaste trend, regplåten borttagen för en mer renare estetisks look!

Det är också numera ett rejält jävla drag I bilen :hihi

peugeot.jpg

Verkar som bimbon tagit fasta på din signatur - "Early breaking is not an option"... :näsblod

Skämt o sido, mycket tråkigt o höra, krya på dig Peter! :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...