marsianmejler
Sporthojsnörd
Situationen är den att jag för min MC betalar 300 kr/mån, dvs ½ bilplatspriset i mitt varmagarage. De har inga ordentliga MC-platser så först är jag förvisad till ett avkrok där det ändå inte går att ha bil. I det läget spelar det ingen roll att jag tar dit ett gammalt MC-lik för organdonation också.
Sen kommer de på att de ska ha hörnan till annat och hittar en ny hörna åt mej. Här är det mera kinkigt för det är en snubbe som inte kan fickparkera som har platsen breve och gnäller över att jag mina bågar. Så värden stressar mej att få väck MC-liket, som ändå bara är gaffel+ram numer. Och snart ett minne blott.
Jag blir lite pissed på det.
Om jag nu betalar för ½ bilplats är det väl fan att det ska gnällas när jag tar upp 1/3 av en sån. Finns det något jag kan göra, ta upp det i bostadsföreningen? 
Sen kommer de på att de ska ha hörnan till annat och hittar en ny hörna åt mej. Här är det mera kinkigt för det är en snubbe som inte kan fickparkera som har platsen breve och gnäller över att jag mina bågar. Så värden stressar mej att få väck MC-liket, som ändå bara är gaffel+ram numer. Och snart ett minne blott.
Jag blir lite pissed på det.