Pimpa hojen!

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
Suzuki GSXR1000
Nu när det är vinter och man inte kan köra hoj måste man ju på något sätt stilla abstinensen genom att införskaffa en massa tilbehör.

Jag avskyr plotterpimpade hojar med en massa omlackat skit, men ett par saker som ser racing ut är helt ok.

Så till vita pärlan har/ska följande handlats;

Solokuts och "brickor" för att ta bort backspeglarna:

Vad blir det för uppgraderingar för övriga LRMC?

Bifogat

• kuts.jpg
    kuts.jpg
    17.5 KB · Visningar: 43
  • mirror blockoff.jpg
    mirror blockoff.jpg
    21.1 KB · Visningar: 43
Bromsbänkskörning och optimering för att få några extra ynka hästar i motorn.
OBS: detta tillhör faktiskt området pimpning pga att jag i vanliga fall inte använder de hästar som finns, så de extra kommer endast finnas där för syns skull.

Är lite sugen på att pimpa med en DoubleBubble-ruta så man får liiite mer att gömma sig bakom. Är också grymt sugen på ett par ställbara fotpinnar men lägger hellre stålarna på fler bankörningar. Kanske nästa vinter...

På min hoj är det lackering på sidokåpan, ta tummen ur ****** och fixa tre-mod. Sen åker den ut på annons i vår. Trivs som fan på hojen men milen börjar bli för mycket.

På farsans hoj är det att montera Öhlins styrdämparen som är inköpt, nya framljusfästen, ev kolfiberhugger och om jag har tid bygger jag en egen ljuddämpare ala racefit growler till den.

Är lite sugen på att pimpa med en DoubleBubble-ruta så man får liiite mer att gömma sig bakom. Är också grymt sugen på ett par ställbara fotpinnar men lägger hellre stålarna på fler bankörningar. Kanske nästa vinter...

Skulle du inte kunna fixa budgetalternativet, 2 nya fästplattor, för att flytta fotpinnarna? Om det verkligen behövs.

Last edited:
Om Härnis får tummen ur:arsele och handlar min uber braiga retta så kommer jag inte pimpa något mer utan då skall det bli uppdatering ist! Beeemern 1000r
kommer det nog inte bli men något nyare hoj skall parkeras i garaget nästa år:banana Först till kvarn gäller från och med nu! Skambud tages och behandlas därefter.:)

En hugger är inköpt till 748:an ska väl försöka få den på plats innan jul.
den är i plast men ser ut som kolfiber! i allafall för ett otränat öga.:D

Om Härnis får tummen ur:arsele och handlar min uber braiga retta så kommer jag inte pimpa något mer utan då skall det bli uppdatering ist! Beeemern 1000r
kommer det nog inte bli men något nyare hoj skall parkeras i garaget nästa år:banana Först till kvarn gäller från och med nu! Skambud tages och behandlas därefter.:)

25k och en platta norrland, inte en spänn mer :D

...Skulle du inte kunna fixa budgetalternativet, 2 nya fästplattor, för att flytta fotpinnarna? Om det verkligen behövs.

Shit, det där var ju ingen dum idé. Det måste nästan undersökas!

Om Härnis får tummen ur:arsele och handlar min uber braiga retta ...

Var det inte den som var med i den där filmen som visades här alldeles nyss? :confused::D

Last edited:
Förhoppningsvis får jag införskaffa något annat att pimpa..det jag har gjort med min nuvarande är ordnat så den är stummare i bakfjädringen, jag är mer för go än för show:)(är det därför jag har en 98 hk 600:a.):D

Last edited:
Hämtar ut min nya Triple R på lördag. Vad den kommer att utsättas för återstår att se och är plånboksberoende.

Det blir xerox-pimpade kraschkåpor från fleabay (och lite skyddspuckar) till italienskan, dödsraketen skall pimpas med svensk kvalitetsgegga lite lagom regelbundet. :)

Kanske lite ställbara fotpinnar till donnan med, vill ha upp knäna lite mer i tanken.

Det blir xerox-pimpade kraschkåpor från fleabay (och lite skyddspuckar) till italienskan, dödsraketen skall pimpas med svensk kvalitetsgegga lite lagom regelbundet. :)

Kanske lite ställbara fotpinnar till donnan med, vill ha upp knäna lite mer i tanken.

Jag får inte ner mina knän under tanken... Vi kanske kan byta fotpinnar med varandra! :D

Last edited:

väntar fortfarande på att jävla horfolksam ska ge mig mina pengar.

Visserligen har du en fet röv Gabbe men att du får plats med en hel platta Norrlands vill jag nog se innan jag tror på... Du vågar aldrig!!!!

Nja...det är nog en syn du kommer få vänta läääääänge på men att du däremot både vill se och redan uppenbarligen spanat in min välgödda:arsele oroar mig lite:D

Tror det är en Lavaröd R1:a som varvas sönder av en mindre begåvad person som är i åtanke..

:fakta

Sportis kan man lita på!

Nja...det är nog en syn du kommer få vänta läääääänge på men att du däremot både vill se och redan uppenbarligen spanat in min välgödda:arsele oroar mig lite:D

Den som väntar på något gott... det brukar jag alltid säga till min kompis Klas-Kristian!

Last edited:
Tror det är en Lavaröd R1:a som varvas sönder av en mindre begåvad person som är i åtanke..

AAhh den filmen ja... själv började jag att tror det var filmen med wheelande tvåhjulsdriften han syftade på! Skönt att du är med och styr upp:tummenupp

Back