Pimp my blade 929 på 16dagar

All-in!

Ny medlem
Gick med
26 Mar 2005
Hoj
Fajjerbläjde...Igen!:)
Tja alla. började denna säsong med att syna asfalten med min blade. blev som tur var "nästan" bara skönhetsfel (lack, kåpor, backspeglar avgassystem mm mm). tänker inte lägga upp nån jättelång byggtråd, antar att det finns tillräckligt med sådana, utan jag nöjer mig med en för och efterbild, vill ni risa, rosa, älska eller hata så är ni välkommna. obs att jag inte är riktigt klar med hojen. har ett paket med godis från bikersneed som e på väg:tuttar .

Ps Akta er för asfallt! den e hård o jävlig mot hojen ds

Bifogat

• P4270020.JPG
    P4270020.JPG
    51.5 KB · Visningar: 218
  • P5130074.JPG
    P5130074.JPG
    66 KB · Visningar: 383
Tja alla. började denna säsong med att syna asfalten med min blade. blev som tur var "nästan" bara skönhetsfel (lack, kåpor, backspeglar avgassystem mm mm). tänker inte lägga upp nån jättelång byggtråd, antar att det finns tillräckligt med sådana, utan jag nöjer mig med en för och efterbild, vill ni risa, rosa, älska eller hata så är ni välkommna. obs att jag inte är riktigt klar med hojen. har ett paket med godis från bikersneed som e på väg:tuttar .

Ps Akta er för asfallt! den e hård o jävlig mot hojen ds

Riktigt brutal. Din Fireblade, liksom alla andra fireblades ser ut att ha krockat med målaren. Honda är (i mitt tyckte) riktigt usla på att lacka sina hojjar, men svart blev det fan en helt annan hoj! :tummenupp

Tycker också den ser grym ut:tummenupp , kanske kunde burkarna suttit längre upp i kutsen, ser lite "tjockt" ut där bak. Men då är väl lampan ivägen? jaja sjysst iaf!

Tycker också den ser grym ut:tummenupp , kanske kunde burkarna suttit längre upp i kutsen, ser lite "tjockt" ut där bak. Men då är väl lampan ivägen? jaja sjysst iaf!

Fick "bredda" bakramen för att få upp dom så långt som dom är men ska försöka att tvinga upp dom nån cm till. Dock utan att bränna tjejens rumpa:D
Dock så håller jag med dig! det första jag tänkte när jag fick systemet var att dom skulle upp så högt som möjligt och gömmas i häcken.

Gillar din hoj och detta har du gjort på 16 dgar?? jag tycker det hade varit snyggt med lite honda dekaler..

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025