Piercing-tråd! :D

WS6

Galen
Gick med
5 Apr 2011
Hoj
Yamaha FZS 1000
Hittar ingen tråd om detta ämne, har jag missat den - säg till!

Är du piercad? Vill du pierca dig? Har du frågor? Eller erfarenheter? Dela med dig! :D

Jag har själv:
2x tungan
1x tongue-web
1x helix
1x forward helix/ear-head
1x 2,4mm öra
3x 3,2mm öra
1x 6,5mm öra
1x navel
2x bröst, en i var

Totalt 13st just nu ;) Blir antagligen fler i öronen nästa vinter!

Jag har tänkt pierca ena bröstvårtan ett tag, men hittar inga snygga smycken och tills jag hittar det får det vara.
Annars har jag trampat spik genom foten några gånger om det räknas? :D

Hittar ingen tråd om detta ämne, har jag missat den - säg till!

Är du piercad? Vill du pierca dig? Har du frågor? Eller erfarenheter? Dela med dig! :D

Jag har själv:
2x tungan
1x tongue-web
1x helix
1x forward helix/ear-head
1x 2,4mm öra
3x 3,2mm öra
1x 6,5mm öra
1x navel
2x bröst, en i var

Totalt 13st just nu ;) Blir antagligen fler i öronen nästa vinter!

Den här blir skoj.

Vad är du ute efter för smycke då? :)

En sköld med goth-stuk.
Första problemet är att sköldar bara tillverkas för kvinnors större bröstvårtor (tycker det ser dumt ut med ett stort hål), och de få som finns med lite mindre hål är oftast fula som fan.

En sköld med goth-stuk.
Första problemet är att sköldar bara tillverkas för kvinnors större bröstvårtor (tycker det ser dumt ut med ett stort hål), och de få som finns med lite mindre hål är oftast fula som fan.

Jo så är det nog inte tänkt på det :P
Själv är jag ute efter två svarta clip-in kulor med mörkblåa stenar i till mina i brösten, men det finns inte!! =/
Om någon mot förmodan ramlar över ett par sådana säg till mig! :D

Jag tycker att piercingar oftast blir vulgärt. Och tyvärr så blir det sällan bättre med åren..

Men men, smaken är som baken :tummenupp

Jag tycker att piercingar oftast blir vulgärt. Och tyvärr så blir det sällan bättre med åren..

Men men, smaken är som baken :tummenupp

Vissa piercingar kan jag hålla med om är vulgära, men långt ifrån alla!
Man lever bara en gång, säg något som blir bättre med åren? ;)

Alla tycker vi olika, jävla tur det! :D

Borde det inte gå att använda piercings för att sträcka upp huden som hänger när man börjar bli gammal? :D

Borde det inte gå att använda piercings för att sträcka upp huden som hänger när man börjar bli gammal? :D

Det eller en häftapparat. Fast Peter e så gammal att det nog är kört.

Har inga för att svara på trådfrågan. Funderade på det för några år sedan. Nu är jag för gammal.

Langa upp lite bilder på schysta piercingar!

Jag ar inga men de kan ju bli ändring på, hur länge måste man töja innan man kan få in pluggs värda namnet?

Jag ar inga men de kan ju bli ändring på, hur länge måste man töja innan man kan få in pluggs värda namnet?

Du kommer rätt fort upp i 5-6mm, men det krävs tålamod för att töja, töjer du för fort spricker huden..
Kan rota och se om jag hittar någon bra bild :P

Jag antar att det finns pluggs som ser ut som H i uppbygnaden? så om man inte vill ha nått hål i mitten hur mkt måste man töja för att typ en centipluggs ska se vettigt ut? sett folk som bara har en nål igenom men då sticker ju pluggen utanför örat typ, ser förhävligt ut :P

Du ser mina fötter på min avatar verkar jagva bra på tålamodsbitten?:P

Jag antar att det finns pluggs som ser ut som H i uppbygnaden? så om man inte vill ha nått hål i mitten hur mkt måste man töja för att typ en centipluggs ska se vettigt ut? sett folk som bara har en nål igenom men då sticker ju pluggen utanför örat typ, ser förhävligt ut :P

Du ser mina fötter på min avatar verkar jagva bra på tålamodsbitten?:P

Mitt öra på bilden ovan är 6,5mm finns pluggar utan hål! :)

Upp till 6 mm kan du lätt töja på ett par dagar om du har hyfsad smärttröskel och om du börjar från typ 1,6 mm. Efter 6 mm skulle jag rekommendera ett tungt hänge ett par veckor så både läker och töjer det. Sen kör du på en kon till upp till 10 eller 12 och då har du en schysst plugg.

Jag har bara i öronen och det kommer nog förbli så; en tia i snibben och en 3,2-helix (som jag töjt upp från 0,8, det rekommenderar jag ingen) i höger och två 6,5:or i vänster snibb.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back