Picknick och badtur på söndag 17/10

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Tjena!

Tänkte kolla om det finns nåt intresse för en badrunda, kombinerad med picknick nu på söndag. En riktig långrepa uppåt norra Roslagen med avslutande bad och mat vid havet! Kan det bli vackrare. Blir vi många kan det ju bli knytkalas( ta med rep o snören) och lite dans på kvällskvisten. Vädret ser ut att bli perfekt, sol och inget regn! Plats för samling återkommer jag om!:yoparty:banana

Vi kan ta med oss lite byggmaterial också, så bygger vi en bastu och dricker en massa öööl.

Passa på att ta simborgarmärket. 200m frisim och märket är ditt!:)

Last edited:
Låter helt klart lockande! Får se hur det blir på söndag kanske blir "gruppkörning" med Sanna och Dunderhonung LÄS: Gruppkörning! :arsele:whip

Men ska fundera på saken helt klart! :yoparty

Men asså allvarligt... Är det en seriös tråd det här? :va

Jag är på riktigt sugen att följa med i så fall, skulle vara skönt med ett dopp känner jag! :)

Hahaha.. Din lilla frys lort Nisse.. Men pubben, du får fika med oss på rosen även fast du tar bilen, det är okej... hahaha...
Fast iof, såg ju att Jorma var sugen så du kan väl göra ngt seriöst av denna tråd så vi slipper honom på söndag... mohahaha!!!

Hahaha.. Din lilla frys lort Nisse.. Men pubben, du får fika med oss på rosen även fast du tar bilen, det är okej... hahaha...
Fast iof, såg ju att Jorma var sugen så du kan väl göra ngt seriöst av denna tråd så vi slipper honom på söndag... mohahaha!!!

Nä nu jävlar!!! Jorma ARG!!!!:finger :mad::mad::mad::mad:
På söndag blir åka fort, åka om, och spark i :arsele sen :skrämd Sanna åka dike!!! :fatta!:kulspruta:machinegu Sen Sanna :kryckor

Och Jorma sitta själv på rosen med massa tjejer! :pussa :FU :squid

:2cool

Edit: Sorry nilax får ställa in körningen pga stöddig liten flicka som ej veta hut!! :gnissla

nilax skrev:
Passa på att ta simborgarmärket. 200m frisim och märket är ditt!

Överskattat:gnissla, jag provade för en massa år sedan och blev inte ett dugg lyckligare :rolleyes:.

Badturen inställd. Jag ska göra en ventilkoll på hojen istället. Äh, gå o bada......

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra