Photoshoppa min hoj?

Fredde83

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
Vitpil
Finns här någon som skulle vilja "måla" om mina fälgar i Photoshop? Då jag inte besitter kunskap och verktyg till att göra det själv.

Funderar på att lacka fälgarna guldiga eller svarta med röd stripes runt kanten.

liten_copy1.jpg

guld helt ok...

Bifogat

• guld.jpg
    guld.jpg
    60.2 KB · Visningar: 329
Några snabba varianter...

Bifogat

• liten_copy2.jpg
    liten_copy2.jpg
    133.8 KB · Visningar: 221
  • liten_copy3.jpg
    liten_copy3.jpg
    132.8 KB · Visningar: 218
  • liten_copy4.jpg
    liten_copy4.jpg
    133.5 KB · Visningar: 248
lite mörkare

Bifogat

• guld2.jpg
    guld2.jpg
    123.6 KB · Visningar: 262
(Roliga Ideèr)
Aha..
Sorry jag Freaka lite..
Gris edition

Bifogat

• guld5kp.jpg
    guld5kp.jpg
    130.6 KB · Visningar: 269
  • rosakp 1.jpg
    rosakp 1.jpg
    132.7 KB · Visningar: 290
Last edited:
Ett par förslag:
Behåll de orginal och släng på röda stripes eller
lacka dem i samma gula nyans som klistermärkena på hojen.

mörkt guld var iofs inte så dumt det heller...

Gosch! Den rosa rockar ju!

Annars funkar nog guldfälgar alt. svarta med röda stripes. INTE helsvarta, finns det något tråkigare?

mitt förslag är nog att låta fären som är där vara kvar. ser bra ut. sedan högglans polera fälgbanorna. det är en tl1000r vi snackar om. inget man skall sabba. det är en klassiker redan ju. eller vad tycker ni?

CMF skrev:
mitt förslag är nog att låta fären som är där vara kvar. ser bra ut. sedan högglans polera fälgbanorna. det är en tl1000r vi snackar om. inget man skall sabba. det är en klassiker redan ju. eller vad tycker ni?

Jo det kommer inte bli några större ändringar. Men fälgarna kan man alltid återställa ju..

Va säger ni om svarta med polerad kant?

Wagge skrev:
Mmm, den blev bra med svarta fälgar... vet inte vilken som jag tycker är snyggast... polerat eller inte... helsvart var rätt läckert det med... :va

Helsvart funkar inte. Det blir för mörkt. Det står mellan mörkguldigt eller svart med polared fälgbana.

Back