Peugeot MC - No shit...?

Jag skulle lätt köpa.
Fatta hur många som kommer att hata bara för att det är en fransk hoj! Det skulle ju irritera människor nåt så oerhört :D :D :yoparty

Peugot gör sedan många år en kompressor matat.direktinsprutad 125cc skoter minns inte axet men jämförbart med nya sporthojar till 100 km. Sa dom e duktiga.

4 T mopparna är ju direkt insprutade o trimbara med ett.gameboy kopplat till cdin med kabel.

Jag skulle lätt köpa.
Fatta hur många som kommer att hata bara för att det är en fransk hoj! Det skulle ju irritera människor nåt så oerhört :D :D :yoparty
Det skulle nog mest irritera dig själv i slutändan, har du ägt en fransk bil någon gång? :gnissla

Men alltid kul att fler ger sig in djupare i branschen!

Jag tycker den vita påminner om den kortlivade, smått bortglömda, men ändock rätt coola husqvarna nuda.
Gillar dem egentligen, de har ju gjort hojar förr, och gör både små och lite större scootrar, så helt långsökt känns det inte.
Frågan är ju om det är cvt drift som gäller, då är det ju bra nära scooter ändock.

Annars som sagt gillar jag dem, inte något som sätter min värld i brand riktigt med 125 & 300 kubik, men kul att någon satsar i branschen åtminstone.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park