person sökes!!!

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Hoj
625 SMC -06
tänkte se om personen som jag körde uppkörningen med hänger här på forumet. du körde i ett ljusare skinställ och hade en c70cab till uppkörningen. och tror du hade någon form av sporthoj har för mig att den var en 600 men kan vara fel. du körde på mölndals trafikskola och tog ditt kort 8juni. jag hade krosshjälm och cammobraller på mig.

Last edited:
doro skrev:
2376243 tänkte se om personen som jag körde uppkörningen med hänger här på forumet. du körde i ett ljusare skinställ och hade en c70cab till uppkörningen. och tror du hade någon form av sporthoj har för mig att den var en 600 men kan vara fel. du körde på mölndals trafikskola och tog ditt kort 8juni. jag hade krosshjälm och cammobraller på mig.

Har inte du förhållande redan??:D Eller skall du vänstra kanske?:arsele

"Hej!

Vi sågs på finlandsbåten 8 juni. Jag bar svart, du bar rött.

Svar till nyduschadkille_85"

Lycka till!

Skulle du mot förmodan inte få nåt svar här, prova att kontakta mölndals trafikskola :)

Mark skrev:
2376317 Skulle du mot förmodan inte få nåt svar här, prova att kontakta mölndals trafikskola :)

tror det är sekrites på trafikskolor i landet och tror inte dem lämnar ut sådant. och så seriöst är det inte. skulle se om han fanns här.

doro skrev:
2376368 tror det är sekrites på trafikskolor i landet och tror inte dem lämnar ut sådant. och så seriöst är det inte. skulle se om han fanns här.

Du nog inte får hans nummer nej. Men du kan be dom ringa upp honom och hälsa att DU vill komma i kontakt med HONOM. :)

ajaj ser ut som om sporthoj har startat dejting service....
eller har gp slutat med sina kontaktsidor...
hahaha

kolla du på skolan dom vet säkert....sedan kan dom kontakta killen åt dig...

höhö!!! Bara skojar men trådarna har en tendens att balla ur om det finns tillfälle här :hihi

Bifogat

• 2xGay.gif
    2xGay.gif
    15.8 KB · Visningar: 189
Lite kul är det väl? Beror väl dock vad trådens topic innehöll från början...

peteR1000 skrev:
2376599 höhö!!! Bara skojar men trådarna har en tendens att balla ur om det finns tillfälle här :hihi

hahaha. ja det är väll den där göteborgshumorn som gör det... alltisd kul att kunna hacka på någon:tungan :tungan

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna