Pe Performance

(MARCUS)

Den Vassaste...
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Kawasakit 636 " Såld" KTM Duke II "Såld" Yamaha 450 motard "såld" Kawasaki Z750 "såld" Yamaha R1 Fighter "såld" KTM Superduke "såld" KTM 690 SMC
Vill varna att inte handla av han som äger det företaget. Största lögnhalsen av alla försäljare. :mad:

Är så jävla trött på honom :mad:

(MARCUS) skrev:
2365077 Vill varna att inte handla av han som äger det företaget. Största lögnhalsen av alla försäljare. :mad:

Är så jävla trött på honom :mad:
Kan inte du specifiera dig mer? Är inte rättvist mot någon att klagomål/varningar om att handla av dem sprids utan förklaring om varför... Vad har du köpt och vad har han ljugit om?

Jockwell skrev:
2365194 Kan inte du specifiera dig mer? Är inte rättvist mot någon att klagomål/varningar om att handla av dem sprids utan förklaring om varför... Vad har du köpt och vad har han ljugit om?

Jag har beställt grejer till min hoj för 5v sedan & är verkligen i behov av delarna.

P säger att delarna finns & att dom är skickade, har haft telekontakt flera ggr i veckan & sagt att jag måste ha grejerna.

Han säger fortfarande att grejerna är skickade.

Pratade med honom idag då säger idioten att grejerna ej har kommit till han, då undra jag va f_n håller han på med. Hoppas ni förstår att man blir lack!!!:mad:

Last edited:
(MARCUS) skrev:
2365499 Jag har beställt grejer till min hoj för 9v sedan & är verkligen i behov av delarna.

P säger att delarna finns & att dom är skickade, har haft telekontakt flera ggr i veckan & sagt att jag måste ha grejerna.

Han säger fortfarande att grejerna är skickade.

Pratade med honom idag då säger idioten att grejerna ej har kommit till han, då undra jag va f_n håller han på med. Hoppas ni förstår att man blir lack!!!:mad:

Jag hoppas att du gav honom en rejäl utskällning? :mad:

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!