Passa sig för Taz!!!!

• Thread starter Thread starter xx
  • Start date Start date

xx

"RWP"
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
1352cc
Var och firade att Steffo XL fått barn igår(firde igår. han har fått barn tidigare som ni sett här på SH). Medans jag fixade lite med maten så fick jag 2st groggar av Taz. Grejen är ju att det är snällt att få groggar. Men när man helt plötsligt känner hur det bara kommer en lätt snurrande känsla i huvudet utan förvarning+ att jag känner av dom nu med då!

Så nu vet ni att om ni får en grogg av Taz så smutta på den hela kvällen. Tro mig! Den räcker :3freak

Vill i alla fall tacka för en trevlig kväll :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Ps. Se nu Tina tjejen att jag kan tänka mig något mindre grejor med :)

/ RWP

Last edited:
xx skrev:
Medans jag fixade lite med maten så fick jag 2st groggar av Taz. Grejen är ju att det är snällt att få groggar. Men när man helt plötsligt känner hur det bara kommer en lätt snurrande känsla i huvudet utan förvarning+ att jag känner av dom nu med då!

Näähä...Taz tänkte säkert utnyttja situatioen.... ;)

Alkoholen sätter fart på lustar.....och på sådana där fester är det väl bara killar med??

Man tager vad man haver sa Kajsa varg.... :)

Värmlandsgrogg alltså... jo, de står man sig på i någon timme...

Äh, nu är ni petiga. :) Fast XX blev lite glad i mössan av dem... undrar om det var juicen...?

Jag hade också en trevlig kväll!!
Kommer nog flera sådana.

//D

Taz skrev:
Äh, nu är ni petiga. :) Fast XX blev lite glad i mössan av dem... undrar om det var juicen...?

Jag hade också en trevlig kväll!!
Kommer nog flera sådana.

//D

Jag hoppas det kommer fler trevliga kvällar likt denna.....
Men som sagt då skall jag max ta en av Taz Värmlandsjuicevitaminkickar :rolleyes:

TomK skrev:
Värmlandsgrogg alltså... jo, de står man sig på i någon timme...

vänta du tills på lördag så kan jag demonstrera en riktig norrlandsgrogg jag fick av ett par trevliga norrlänningar..
den kvällen slutade med att vi slogs med de oranga vägpinnarna längs landsvägen påväg hem till funbo... :fyllisar :rofl :banana
/z

zeal skrev:
vänta du tills på lördag så kan jag demonstrera en riktig norrlandsgrogg jag fick av ett par trevliga norrlänningar..
den kvällen slutade med att vi slogs med de oranga vägpinnarna längs landsvägen påväg hem till funbo... :fyllisar :rofl :banana
/z

Måste nog tyvärr erkänna att jag é lite tveksam till att komma på Lördag. Skall köra till Åre på Söndagen. Men om det är oki att jag é nykter och inte tvingas ta en vanlig Norrlandsgrogg så kan jag nog komma. Men jag väntar mig en Norrlandsgrogg när jag kommit hem och inte har en massa ursäkter :3freak

xx skrev:
Måste nog tyvärr erkänna att jag é lite tveksam till att komma på Lördag. Skall köra till Åre på Söndagen. Men om det är oki att jag é nykter och inte tvingas ta en vanlig Norrlandsgrogg så kan jag nog komma. Men jag väntar mig en Norrlandsgrogg när jag kommit hem och inte har en massa ursäkter :3freak

klart det är ok att vara nykter! :tungan
så kom förbi du bara ;)
/z

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...