Partyparty

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date

Mingves

Guest
----------------Nytt meddelande--------------->
Nån som skall ut i GBG ikväll?

///M

______________Gammalt meddelande------------------>

Tjohoo, nu är man på väg ut på party igen:)

Skall käka/parta med mina klättervänner. Många :tuttar med supersnygg kropp kan jag lova:kär
Kommer bli toppen......men först lite glögg med min jobbarkompias och hans tjej+vänner....

Vad skall ni göra ikväll?

///M

Last edited:
Kan tillägga att det är dyrt att vara singel, trodde man skulle bli rik om man var singel men icke...

///M

Mingves skrev:
E sticky bra?

//M

Jag tycker det är ett av stans bästa ställen!!!

Tre våningar med folk...

Bottenvåningen är rock, hårdrock, bra musik med andra ord.
Mellanvåningen är lite mer mjukrock, pop, ska, bra musik oxå faktiskt...
Övervåningen är blandad som fan... Soul, funk, mjukrock, pop.....bra oxå!!!

Jobbigt är bara att det är mycket mräkligt folk.... å framförallt MYCKET folk....trångt, å lite meck att komma in när det är fredag/lördag....

Åldern ligger väl mellan 20 ----> Uppåt på killar... å kanske 18----> uppåt... (trots 20-gräns) på tjejer....

:hej

Mingves skrev:
E sticky bra?

//M

'Hemma' och hälsar på ibland? Sticky börjar bra men slutar allt som oftast som GG's dvs en massa kukstyrda 20-åringar som bara ställer till problem .

Men fram till 11-12 brukar det vara skoj.

Chrille skrev:
'Hemma' och hälsar på ibland? Sticky börjar bra men slutar allt som oftast som GG's dvs en massa kukstyrda 20-åringar som bara ställer till problem .

Men fram till 11-12 brukar det vara skoj.

Ha ha, det är sannerligen rätt.... Hmmm.... jag e visserligen en kukstyrd 20åring, men jag ställer bara till problem för mig själv... =)

GG's är la najs =) :banana

/h

Håller mig nog till nivå/excet, +27. Men ibland gör man undantag.
Chrille kommer du ihåg vidde? Han vill att jag skall komma hem till uddevalla imorgon och röja....med risk för att träffa mitt ex tror jag att jag avstår dock...

///Mats

hållundan skrev:
Ha ha, det är sannerligen rätt.... Hmmm.... jag e visserligen en kukstyrd 20åring, men jag ställer bara till problem för mig själv... =)

GG's är la najs =) :banana

/h

Im too old for that shit :)

Jag är den där tråkige fan som tittar på dig som att du är ivägen vart du än går och menar det....

Sticky hade kunnat vara skitbra om de inte släppte in så förbannat mycket folk. GG i Uddevalla är INTE bra. Brudarna i den här stan går inte på krogen ooch kvar blir ett gäng sorgliga pojkar som inte kan göra så mycket annat än att dricka och spänna...

Mingves skrev:
Håller mig nog till nivå/excet, +27. Men ibland gör man undantag.
Chrille kommer du ihåg vidde? Han vill att jag skall komma hem till uddevalla imorgon och röja....med risk för att träffa mitt ex tror jag att jag avstår dock...

///Mats

Antagligen en kille man känner igen om man ser han, men ingen jag kan placer nu. I morgon blir det väl Agassis, Krogen eller Harrys...... eller alla tre....

Äh, vad gör det om du springer på gamla ex? Isa är singel, vi kan hyra in henne som sällskap åt dig. Hon skrämmer lätt bort gamla exar... Ful i truten som hon är.

Själv går man på flaskan så fort colan i frysan har ca 3-gradig temperatur. Fast nåt party blir det inte :( Blir lugn hemmakväll med tjejen och några dvd-rullar på det.
Är lite avis på er som har ett umgänge som man kan gå ut med i en större stad, själv har man mist allt sånt då man blev nykterist och nu när man har tagit upp alkoholen igen så vill ingen umgås med en :D

Chrille skrev:
Äh, vad gör det om du springer på gamla ex? Isa är singel, vi kan hyra in henne som sällskap åt dig. Hon skrämmer lätt bort gamla exar... Ful i truten som hon är.

Hehehe, jag tror jag klarar mig genom att hänga i GBG:)

Träffade mitt 5v gamla ex på NK idag, kul att snacka inte så kul att hon inte vill ha mig... :( .

///M

Ut med lucianågen o frysa ihjäl?

Neee, blir hemma ikväll - igen...........

Jag vill ut ikväll men precis som förra helgen så är alla kompisar upptagna:(
Min polare J har tenta på måndag, H har fest i THN och V skall till sin farsa, T skall vara med bruden, M skall ta det lungt söp som jag igår......
Själv står man nu här ensam och vet inte vad man skall göra....

Ingen här som skall ut i GBG som man kan hänga på?

///M

Mingves skrev:
Tjohoo, nu är man på väg ut på party igen:)

Skall käka/parta med mina klättervänner. Många :tuttar med supersnygg kropp kan jag lova:kär
Kommer bli toppen......men först lite glögg med min jobbarkompias och hans tjej+vänner....

Vad skall ni göra ikväll?

///M

Vart ska ni då? :tuttar :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...