Party-semester

Duke

SDK Socio #2611
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Slö DuCaTi Monster 620 med kortad röv.
Jag är less på Fjollträsk och vill åka på party-semester i en vecka.

Rekomendera ett trevligt ställe förutom Kos,Ios,Mallis,AiyaNapa,Ibiza,Albena,Sunnybeach som jag redan varit på.
De kriterier som ska uppfyllas är:
1. Party
2. Trevliga damer
3. Sprit
4. Sol

Zakynthos kan jag varmt rekomendera :tummenupp
Helt perfekt för att åka ivä o partaja :öl :öl

Det där med damer kan jag inte yttra mig om men det e nog inge bekymmer :D

Mykonos... :D :skrämd :skrämd

Seriöst så är det väl Kos eller AyiaNapa som har det bästa draget i medelhavet. :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Västkusten... !!! :rock

Skall dit nästa vecka med 7 andra galningar...

Kommer bli riktigt kul.. :öl

Liten lista på "udda" ställen.

1) Hela Cali upp till Vegas!
2) Barcelona
3) Nice
4) Prag (otippat bra, och grym bira!)
5) Istanbul (bland 13 miljoner människor finns det en del utbud)

Ett lite dyrare alternativ är Mexico, Förbannat vackra damer, mycket sol, spriten flödar och är jävligt billig om man kommer bort från turist ställena.

Två lite billigare alternativ.

Turiket Alanya. Mycket sol, bra tryck på uteställena och hyfsat billigt. På köpet blir du multimiljonär när du åker ner.

Playa del Inglés. Är inte så dumt det heller.

Budget varianten.
Sunny Beach, Bulgarien. BILLIGT!!!!! Utelivet är ganska hyfsat under högsommaren, annars ganska trist.

Smulan skrev:
Zakynthos kan jag varmt rekomendera :tummenupp
Helt perfekt för att åka ivä o partaja :öl :öl

Det där med damer kan jag inte yttra mig om men det e nog inge bekymmer :D

Zakynthos är klockrent!! Fast Korfu är nog lite vassare!! :öl :öl :öl :crash

loser skrev:
Liten lista på "udda" ställen.

1) Hela Cali upp till Vegas!
2) Barcelona
3) Nice
4) Prag (otippat bra, och grym bira!)
5) Istanbul (bland 13 miljoner människor finns det en del utbud)

4) Prag (otippat bra, och grym bira!) riktig högoddsare!! Fast ändå kanonställe!!!! :öl

(finns ingen bättre öl) :fakta

Ios är helt överlägset! :tummenupp Bättre än Kos iaf tycker jag.
Mycket småbarer i gränderna inne i byn. Far out cafe var det matkrig nästan varje dag när jag var där...det är mycket mycket fest på Ios. :öl :öl :öl :öl :rock

Är det charter du funderar på så kan du lika gärna dra till Gotland!! Trevligt folk, fest som fan och mycke snygga damer på tofta... Du bor ju dessutom i fjollträsk så det är bara hoppa på pendeln till båten.

Mycket billigare och tamefan nästan roligare än charter om bara vädret är bra!!

Jag var i malaga i våras, det var jävligt trevligt, bra partaj, finas stränder, schysst väder. BILLIGT ; pris ex. på krogen; starköl 33cl, ca 15 sek, shot med tex tequila ca 15 sek.. osv osv, sen är det även mycket billigare att köpa sprit i matbutikerna... malaga :öl :öl :öl :öl ( :zpy ) :D

Lithium skrev:
Jag var i malaga i våras, det var jävligt trevligt, bra partaj, finas stränder, schysst väder. BILLIGT ; pris ex. på krogen; starköl 33cl, ca 15 sek, shot med tex tequila ca 15 sek.. osv osv, sen är det även mycket billigare att köpa sprit i matbutikerna... malaga :öl :öl :öl :öl ( :zpy ) :D

hehe, golden sands bulgarien...1L vodka 25kr ;)

Om du orkar vänta så dra till Zakynthos v31!

Jag är ute å seglar och kommer dit då, vi kunde ju ta en bärs å spana brudar... :D

//Dxxx

Chefen Alabama skrev:
Mykonos... :D :skrämd :skrämd

Seriöst så är det väl Kos eller AyiaNapa som har det bästa draget i medelhavet. :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Eyyyy, jag var faktiskt en vecka på mykonos!!!! Iofs med tjejen och det närmsta party jag kom var ca 10 bacardi breezers på en scooter-moppe :rolleyes:

Men är du bög så kan jag rekommendera Mykonos, bara bögar överallt där :skrämd

Dee_cati skrev:
Eyyyy, jag var faktiskt en vecka på mykonos!!!! Iofs med tjejen och det närmsta party jag kom var ca 10 bacardi breezers på en scooter-moppe :rolleyes:

Men är du bög så kan jag rekommendera Mykonos, bara bögar överallt där :skrämd

Då vet jag vilken Ö det INTE blir :)
Jag kan även varna för Albena i Bulgarien, massor med tyskar som ser lika illa ut som deras ombyggda bågar, det finns 1 disco, inga brudar. Enda som var possitivt var spriten.

schield skrev:
Ios är helt överlägset! :tummenupp Bättre än Kos iaf tycker jag.
Mycket småbarer i gränderna inne i byn. Far out cafe var det matkrig nästan varje dag när jag var där...det är mycket mycket fest på Ios. :öl :öl :öl :öl :rock

Var på Ios i Augusti. Träffade på ungefär 10 svenskar och resten var italienare. Iofs så åker man iväg för att träffa nytt folk, men som tjej så e inte italienare i grupp någe vidare...

Vet inte när du var där, men from förra sommaren så stängde de flesta barerna runt 2. Borgmästaren på ön vill få bort ryktet om partyö...
Men vi hade jäkligt kul ändå!!

Anciol skrev:
Var på Ios i Augusti. Träffade på ungefär 10 svenskar och resten var italienare. Iofs så åker man iväg för att träffa nytt folk, men som tjej så e inte italienare i grupp någe vidare...

Vet inte när du var där, men from förra sommaren så stängde de flesta barerna runt 2. Borgmästaren på ön vill få bort ryktet om partyö...
Men vi hade jäkligt kul ändå!!

Det var nog 4år sen jag var där. Då hade de flesta barer öppet längre än 2, och då var det mycket svenskar och holländare, men jag vet att det var är j-vla liv på borgmästaren. Dom har säkert vidtagit åtgärder för det har tydligen varit extremt mycket supande.

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back