Partitest inför valet

väldigt bra test faktis, efter detta test så är ja helt säker på att om ja lägger min röst på moderaterna så kommer ja inte ångra mig :)

mest moderat fast jag kommer rösta blankt i vilket fall. Finns alltid nån skit med alla partier och därför ska dom inte få min röst heller...

Har gjort det innan... Hade ca 85% Moderat 70% på övriga blåa partier och 4-10% på kommunistpartierna. :)
får dock inte rösta i höst :( född 4 månader för sent

edit: var något annat liknande jag gjorde innan, men detta ser ut nästan lika dant.

Bifogat

• politik.JPG
    politik.JPG
    20.7 KB · Visningar: 29
Last edited:
Mellan 40% och 54% på alla partier.... Stämmer den där så är det givet att inte rösta....

Moderat. Fast bara till 53%, vilket förvånar mig lite. DN hade också ett sånt här test och i den var jag betydligt "mer" moderat.

Tydligen sympatiserar jag med KD också vilket känns en aning förvånande ...
:va

Lantis skrev:
2394918 Blank röst = en röst på det parti du hatar mest...

Nja, knappast inte. Om jag antiröstar mot SD eller annan tanke-diarre, .....vem ska jag då rösta på utan att gynna någon av dem som jag anser snubblar på viktiga punkter??

Jag anser verkligen att det här är ett problem för det är fanimej en plikt att förvalta rösträtten. Känns bara så tråkigt att rösta på det som är minst illa....

I sista testet som jag gjorde fick mp 89% och m 0% :hihi

Har gjort 7 olika test och mp har vunnit varje gång. Trodde att jag skulle ligga närmare socialdemokraterna, men de har faktiskt fått mediokra siffror.

mb skrev:
2395317 Trodde att jag skulle ligga närmare socialdemokraterna, men de har faktiskt fått mediokra siffror.

Jag har upptäckt att man aldrig får högt hos sossarna om man faktiskt tycker något.

korvgubbe skrev:
2395325 Jag har upptäckt att man aldrig får högt hos sossarna om man faktiskt tycker något.
Detta är iofs högsta siffran hittills. Test nr 8...

Bifogat

• Untitled-2.gif
    Untitled-2.gif
    10.1 KB · Visningar: 31
69% moderat. Blir höger för jag orkar inte med sossepacket mer. Jag är inte emot skatterna som dem är idag men det är fan ingen press på folk. Bidrag bör kräva en motprestation & inget j-vla vuxendagis som AMS eller "jobbsökarkurser".

Att sen sossarna fryser ut invandrarna gör ju inte saken bättre... men moderaterna? njaa..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT