Partaj i Helsingborg!?

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
El såldo !
Skall ner med några poolare om 2v. o partaja lite :yoparty

Vart går man.....

Var nere för 2år sedan o har för mig att det var bra drag på bla. marinans nattklubb.........

Vad gäller nuförtiden ?! Gillar charterparty !! :D

Alltså... Helsingborgarna åker till Malmö eller Köpenhamn för att festa så jag tror du kan hoppa "the groove place where hips don't lie" för det lär inte finnas. :D

Var nere i Helsingborg under semesterna och partajade lite. Sjyssta förkrökarställen är Bara Vara och Dahlbergs. Relativt små ställen med trevlig atmosfär. Var sedan på en nattklubb i tre plan mitt i centrum. Vet inte vad stället heter men det kan kanske någon Hbg:are berätta. Festar du till en fredag föreslår jag en bakisfrukost under lördagen på Ebbas Fik som är en riktig nostalgitripp.

Nere i hamnen finns en rockklubb som lär vara sjysst. När vi gick dit var det dock inget liveband på scenen så vi gick därifrån.

Hamnen bör också besökas efter bakisfrukosten på Ebbas, många trevliga caféer i trevlig miljö.

Kör hårt!

Last edited:
Nursey skrev:
2374765 Min kompis bodde i Hbg ett par år...eller skall jag kanske säga att hon bodde på Tivoli i Hbg i ett par år...:fyllisar

När ska du flytta ner då........?? :rolleyes: :tomten

Skulle gissa att Tempel eller Le Cardinal kan passa.. Tivoli har lite yngre publik och Marinan vill du nog inte till

kajlyl skrev:
2376827 Har iof inte varit där på ett tag, men det är lite kännt som en köttmarknad för 40+. vet iof inte vad du är på jakt efter :)

Tyranusauros rex ( T-REX ) = allätare !:D

Skämt o sido, vi lär nog hitta nåt kul till slut!!:yoparty

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna