Paradise Hotel

Magoozi

Lärare om fyra dyra år!
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
GSX-R 600
Egentligen ville jag inte, men jag var tvungen. Det kliar i kroppen, jag skruvar obekvämt på mig när jag ser dessa arma själar som medvetet skämmer ut sig och pratar som ett gäng understimulerade fjortisar.

Vad säger ni gott folk?

Ena snubben (inga namn) som är med där känner jag ytligt, han gör allt för att bli känd. Han har även jobbat som strippa på gayklubb! Är med i svängarna på stureplan och vill gärna hänga med rätt personer för att bli somebody.

Så detta ser han som sitt livs chans för att bli någon i den världen.

Sorry, hugger hellre av mina testiklar med träkniv, steker dem i olja och äter upp dem än kollar på den där mul-och-klövsjukan.

När, när NÄR??? har ja missat det! det är så jävla roligt o kolla på dom! speciellt när blåsta bimbon börjar böla för att dom itne får tillräckligt med uppmärksamhet! :D danska paradise va bäst!!!! :D:D:D

edit: JÄVLA SKIT!!! ja missa det ju!! suttit o letat crosshjälm o missa pippa hotellet! :huvet

Last edited:
Jag hade lite samma inställning, men jag ser det mer som ett sociokulturellt inslag i den annars så gråa vardagen.

visst fan är det kul att se WT göra bort sig på hyffsat bra sändningstid?

När, när NÄR??? har ja missat det! det är så jävla roligt o kolla på dom! speciellt när blåsta bimbon börjar böla för att dom itne får tillräckligt med uppmärksamhet! :D danska paradise va bäst!!!! :D:D:D

Hah, såg faktiskt typ de första avsnittet eller va de kan ha varit på de, när de presenterade killarna o typ alla var ex till alla o alla hade varit otrogna med alla ungefär.
Det visade ju endel på vilka människor som e me på skiten, fan va ja garva :D
Så kul att se att alla som glider runt i bakgrunden på typ stureplan o försöker bli nåt söker till dedär skiten oså träffar på precis samma människor de ser annars :rofl

Hah, såg faktiskt typ de första avsnittet eller va de kan ha varit på de, när de presenterade killarna o typ alla var ex till alla o alla hade varit otrogna med alla ungefär.
Det visade ju endel på vilka människor som e me på skiten, fan va ja garva :D
Så kul att se att alla som glider runt i bakgrunden på typ stureplan o försöker bli nåt söker till dedär skiten oså träffar på precis samma människor de ser annars :rofl

ja jag undrar hur dom får det att funka, den danska delen då. danmark o köpenhamn är ju inte så jätte stort och som du säger så var det nog två eller tre stycken som varit ex med varandra. sen när dom satte in nytt folk så hade någon redan pippat med den person hahahahaa.....helt sjukt.

har aldrig kollat på paradise innan, fastnade på just det danska hotellet. tänkte ge den svenska en chans, får se hur korkade dom är. :D

intressant.

dissningsnivån är såpass hög, att man kan tro ni sitter och kollar på gamla avsnitt av 'snillen spekulerar'.

kan jag väl göra. fast det är taskigt om du skrattar. på riktigt.

helt ärligt, hur orkar folk att lägga ut sånt? :va trodde det var en tjej tills han börja prata. :gnissla usch...

kan jag väl göra. fast det är taskigt om du skrattar. på riktigt.
Finns det någonslags krav på att man måste vara blond och ha marsansås mellan öronen för att få videoblogga eller?

Vart håller denna värld ta vägen med alla dessa fjollsåpor o dessa videobloggar....
hur fan kan man ställa upp på nå dylikt??

jag slår hellre min fingrar i en dörr om och om igen, sticker trubbiga pinnar in under naglarna och jag hoppar hellre naken i en pool full med rakblad än kollar på sån skit. Fattar inte folk som söker till sånt.
Och vad var det för fel på den "pojken"?

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back