Tjena alla racers!!
Nu blev det en aning panik i garaget. Elektroniken sa upp sig i 3sek på fullt laddtryck, vilket resulterade i en rökt toppackning.. Alla verkar ha semester så ingen kan skicka en ny 1,7mm tjock cometic toppackning till mig. Har varit i kontakt med mcxpress och motospeed.... Semester.
Vet inte mer var jag kan leta.
Finns det någon vänlig själ som råkar ligga på en sådan packning? Jag skulle vara så otroligt tacksam att hälften vore nog.
Motorn har orginal borr.
Skulle du råka ligga hemma med en sådan packning RING mig snarast på 070-308 44 72
MVH/ Micke Fredriksson Umeå
Nu blev det en aning panik i garaget. Elektroniken sa upp sig i 3sek på fullt laddtryck, vilket resulterade i en rökt toppackning.. Alla verkar ha semester så ingen kan skicka en ny 1,7mm tjock cometic toppackning till mig. Har varit i kontakt med mcxpress och motospeed.... Semester.
Vet inte mer var jag kan leta.Finns det någon vänlig själ som råkar ligga på en sådan packning? Jag skulle vara så otroligt tacksam att hälften vore nog.
Motorn har orginal borr.
Skulle du råka ligga hemma med en sådan packning RING mig snarast på 070-308 44 72
MVH/ Micke Fredriksson Umeå