Xtrm
Ninja
- Gick med
- 22 May 2007
- Hoj
- Kawasaki ZX-636R 2004, Kawasaki ZX-6R 1999, Honda "Bobber" 400CB 1983, Yamaha YZF426 2001, Minimoto "Sport" 49cc
Nu är det så att eftersom min gamla ZX6R -99 står isärplockad och inte hinner ihop tills imorgon då det är bandag har jag köpt mig en ZX636R -04 då jag ändå hade tänkt byta upp mig. Jag var nere i Kalmar och hämtade denna i förrgår, 90 mil ToR. Provkörning gick fint och allt, affären slutfördes och den lastades på kärra. När jag kommer hem ligger motoroljan på kärran... Efter felsökning var både gängorna i hålet till oljepluggen paj plus att det spruckit ca 3 cm.
Har någon ett oljetråg att sälja ikväll?
Kan någon hjälpa mig att reparera detta ikväll? Svetsning i aluminium antar jag om ingen har nåt bättre förslag.
Jävla snubbe som sålde skiten, han visste om det då han själv försökt laga med kemisk metall. Antagligen får jag väl skita i bandagen imorgon, men vill ju iaf kolla...
Har någon ett oljetråg att sälja ikväll?
Kan någon hjälpa mig att reparera detta ikväll? Svetsning i aluminium antar jag om ingen har nåt bättre förslag.
Jävla snubbe som sålde skiten, han visste om det då han själv försökt laga med kemisk metall. Antagligen får jag väl skita i bandagen imorgon, men vill ju iaf kolla...
Last edited: