Torsdag:
Känner att det ska bli jävligt roligt att åka till åsen och tävla...
Men så klart på väg till skolan på morgonen så börjar helvetet.
Så kör vi lite bussfil på morgonen för att slippa köerna och självklart så börjar dagen med 600 spänn i böter. härligt som fan.
Ja men nu kan det väl inte bli värre. Jo självklart blir det de. Mobilen pajar på vägen till åsen. Va fan nu då...
Aja de va ju kul är verkligenhelt handikappad utan mobilen. Mobilen får stå ut med lite klåpord och diverse slag under bältet.
Väl framme hade macke och Johnny fixat plats till mig...
Insåg någon timme senare att det är jobbigt att packa ur och resa tält själv... La ner det och åkte till donken med Johnny istället 23:45...
Fredag:
Träningsdags. Första passet delade vi med rookie 1000 också.
Fan va kul då kanske vi träffar macke där ute.
Glider ut och kommer in i körningen på något varv bara..
Mot slutet ser jag macke framför mig. Nu jävlar måste jag köra om ut på start och mål trodde jag... Macke tuffar på med halv gas och släpper förbi mig TYPISKT jag vill ha 1000cc också..
Andra passet är det bara rookie 600 ute på banan. ade satt på transpondern i hop om att komma upp på tavlan.. Sagt och gjort uppe på tavlan var man med en 3:e plats på 1:11:5 tid.
Aja den tiden lär väl inte räcka allt för långt till kvalet...
Lördag:
Nya sulor, den här gången är det 180 profil bak. Har fått låna ett på däcksvärmare av Magnus i rookie 1000 (frollo). Riktigt bra värme i dem tacka mange
1:a kvalet Allting kändes jävligt bra och jag var ganska säker på att jag skulle kunna köra en hög 10:a.
Väl ute på banan kändes det sådär. Det var fasen kö runt i svängarna inte ett fritt varv fick man. Men helt plötsligt så kom det upp på laptimern 1:10:965. Glad som fan blev jag och sket i resten av kvalet.
Hoppsan jag är visst 3:a med den tiden...
2:a kvalet. Kände att min tid skulle bli svår att förbättra med all trafik.
Åkte ut och åkte mest runt och försökte köra stabilt. De gjorde jag också men dock körde jag för sakta hehe.. 1:11:5 eller nåt sånt som bästa tid och 9:a på 2 kvalet. Dock så landade jag som 7:a totalt och nöjd som an med det.
Söndag:
Warm up känns som vanligt alltid jävligt bra. Hade krängt av mina kvaldäck som jag skulle ha på racet också. Allt satt där det skulle och jag körde stabila 11:a tider.
Race dags:
Kvaldäcken är på och jag är nervös som ett jävla as. Kollade nog däckstrycket 4ggr den dagen...
Väl ute på banan så släpper allt. Race skallen är PÅ Nervös skallen AV.
7:e plats och andra startled.
Kollar runt lite och har tagit ut mitt spår jag ska köra i starten...
Brukar vara lite feg i i första böj. Men denna gång försökte jag ta lite mer plats och det gick väl ändå ganska bra tyckte jag. Ligger på en 8:e plats stor del av racet. Ser #60 Per Nilsson och #174 någon finne...
Ser att Per börjar bli lite trött i inbromsningarna. Lyckas klämma mig förbi efter start och mål.
Nice nu e jag väl 7:a eller?? Tar upp jakten på # 174 men de gick mindra bra.. låg och körde typ exakt samma tider verkade det som...
Nu då sista gången ut på start och mål... va fan Jag kom in som 5:a
Borgh och Dark dog dansken har gått omkull...
Hur Nöjd som helst och ett bagage med 10: tider med hem i bagaget...
Slutsats: Jag kan nog snart säga att jag faktiskt är snabb.. eller???
Jag är helt klart inte mer populär än Jennie och Taurus med tanke på de som går förbi mitt tält endast frågar vart hunden och tjejen är..
Men min tid kommer nog snart...
Till de som orkat läsa detta kan få en kaffe på falken..
SES // Sunkan
Känner att det ska bli jävligt roligt att åka till åsen och tävla...
Men så klart på väg till skolan på morgonen så börjar helvetet.
Så kör vi lite bussfil på morgonen för att slippa köerna och självklart så börjar dagen med 600 spänn i böter. härligt som fan.
Ja men nu kan det väl inte bli värre. Jo självklart blir det de. Mobilen pajar på vägen till åsen. Va fan nu då...

Väl framme hade macke och Johnny fixat plats till mig...

Insåg någon timme senare att det är jobbigt att packa ur och resa tält själv... La ner det och åkte till donken med Johnny istället 23:45...
Fredag:
Träningsdags. Första passet delade vi med rookie 1000 också.
Fan va kul då kanske vi träffar macke där ute.
Glider ut och kommer in i körningen på något varv bara..
Mot slutet ser jag macke framför mig. Nu jävlar måste jag köra om ut på start och mål trodde jag... Macke tuffar på med halv gas och släpper förbi mig TYPISKT jag vill ha 1000cc också..
Andra passet är det bara rookie 600 ute på banan. ade satt på transpondern i hop om att komma upp på tavlan.. Sagt och gjort uppe på tavlan var man med en 3:e plats på 1:11:5 tid.
Aja den tiden lär väl inte räcka allt för långt till kvalet...
Lördag:
Nya sulor, den här gången är det 180 profil bak. Har fått låna ett på däcksvärmare av Magnus i rookie 1000 (frollo). Riktigt bra värme i dem tacka mange

1:a kvalet Allting kändes jävligt bra och jag var ganska säker på att jag skulle kunna köra en hög 10:a.
Väl ute på banan kändes det sådär. Det var fasen kö runt i svängarna inte ett fritt varv fick man. Men helt plötsligt så kom det upp på laptimern 1:10:965. Glad som fan blev jag och sket i resten av kvalet.
Hoppsan jag är visst 3:a med den tiden...

2:a kvalet. Kände att min tid skulle bli svår att förbättra med all trafik.
Åkte ut och åkte mest runt och försökte köra stabilt. De gjorde jag också men dock körde jag för sakta hehe.. 1:11:5 eller nåt sånt som bästa tid och 9:a på 2 kvalet. Dock så landade jag som 7:a totalt och nöjd som an med det.
Söndag:
Warm up känns som vanligt alltid jävligt bra. Hade krängt av mina kvaldäck som jag skulle ha på racet också. Allt satt där det skulle och jag körde stabila 11:a tider.
Race dags:
Kvaldäcken är på och jag är nervös som ett jävla as. Kollade nog däckstrycket 4ggr den dagen...
Väl ute på banan så släpper allt. Race skallen är PÅ Nervös skallen AV.
7:e plats och andra startled.
Kollar runt lite och har tagit ut mitt spår jag ska köra i starten...
Brukar vara lite feg i i första böj. Men denna gång försökte jag ta lite mer plats och det gick väl ändå ganska bra tyckte jag. Ligger på en 8:e plats stor del av racet. Ser #60 Per Nilsson och #174 någon finne...
Ser att Per börjar bli lite trött i inbromsningarna. Lyckas klämma mig förbi efter start och mål.
Nice nu e jag väl 7:a eller?? Tar upp jakten på # 174 men de gick mindra bra.. låg och körde typ exakt samma tider verkade det som...
Nu då sista gången ut på start och mål... va fan Jag kom in som 5:a

Borgh och Dark dog dansken har gått omkull...
Hur Nöjd som helst och ett bagage med 10: tider med hem i bagaget...
Slutsats: Jag kan nog snart säga att jag faktiskt är snabb.. eller???
Jag är helt klart inte mer populär än Jennie och Taurus med tanke på de som går förbi mitt tält endast frågar vart hunden och tjejen är..
Men min tid kommer nog snart...
Till de som orkat läsa detta kan få en kaffe på falken..
SES // Sunkan