Packfunderingar??

wesse74

wesse
Gick med
3 Sep 2009
Hoj
Honda CBR 1000F -96
Tjena :banana

Jag sitter och Googlar på pine live utan någon större lycka, vill ha tag i små packpåsar på typ 1liter men finner bara större :va Köpte mikrofiberhanddukar på Classes här i våras och nu när jag åkt lite och anv. dom så går påsarna sönder :gnissla Vill ju ha små påsar så att det blir en kompakt liten rulle som är lätt att gömma i packväskor lr topbox :tummenupp Finns det någon vänlig själ här på SH som har tips på var man kan handla lr bära sig åt på annat vis blir jag mycket glad :) Man vill ju ha så liten och kompakt packning som möjligt när det bär iväg på långtur i sommar. Vi är ett sällskap som ska åka från Bredbyn Västernorrland och vidare Jorm-Saltströmmen-Narvik-Riksgränsen-Svappavara-Pajala-Skellefteå innan Bredbyn igen. Blir en fin tripp på ca 210mil och sex dagar :D

Ha de gött// Anders

Stadium har små billiga packpåsar som man kan köpa i 5p eller nåt.
De kommer i olika färger vilket är bra när man snabbt vill hitta i sin packning.

Kolla den här sidan http://www.naturkompaniet.se/Product/ProductList.aspx?id=6379

Inte jättebilliga men bra. Har själv två stycken, fast "stora" med dina mått mätt :-) - hela 13 liter.

:) Jo, dom hittade jag igår... Men lite onödigt stora för ändamålet, köpte ett 6p typ såna på Intersport häromdan. Tack iaf för visat intresse :banana

Haglöfs har fina grejor och finns i de flesta friluftsbutiker med lite självaktning.

Kolla in deras/Haglöfs meshpåsar.

http://www.haglofs.se/prd/prd.asp?nid=1549&CatNr=220&lang=sv&nid2=1649

Dom här meshpåsarna ser vettiga ut, sneglade på dom oxå igår kväll. Sakanr dock uppgift på hur stora dom e... Kanske måste söka upp en butik å kolla irl på dom :) Tack tack för visat intresse och för tipset...

Stadium har små billiga packpåsar som man kan köpa i 5p eller nåt.
De kommer i olika färger vilket är bra när man snabbt vill hitta i sin packning.

:tummenupp Skulle köpa dessa du nämner, ett 6p i olika färger, men dom va slut i butik. Så det blev Intersports 6p för en tjuga extra :tummenupp Kan väl få va värt de eftersom resan till stan kostar mer än så... Tack tack för tipset :)

Last edited:
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...