P3 Musikhjälpen

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Skriv summa, 50 ,100 el 200 följt av låten du vill önska samt en motivering.
Skicka SMS till 7299

(Ex sms: 100 Michael Jackson-Bad + motivering)

Radio: http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=live&Id=p3&BroadcastDate=&IsBlock=
Live tv: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=121952

Äntligen igång, 144timmar livesändning, önska låtar och skänk era slantar till malariaförebyggande och vård för barn i världen!

www.musikhjalpen.se
Ge en julklapp till malariasjuka barn och människor istället för en sleten flaska vin till svärmor! :banana
Jag har redan ökat på min mobilräkning med ett par hundra genom att önska låtar!

Last edited:
Förste Nicket som får igenom en hälsning till alla på SH blir min hjälte.

Göteborg, Avenyn i en glasbur.

Bra idé GUW!!!
Skicka en julhälsning med en låt till alla på sporthoj, avsluta med namn och nickname!

Skriv summa, 50 ,100 el 200 följt av låten du vill önska samt en motivering.
Skicka SMS till 7299

(Ex sms: 100 Michael Jackson-Bad + motivering)

Last edited:
Hör ni "Kickstart my heart" så kan det vara jag!
(jag klumpade mig dock med mitt nick)

Bara att önska en till ;)
Jag har bla önskat Neverstore - L Y D
Dem ska komma till buren i veckan, drar nog dit o kikar!

Hehe, hörde ni killen från Värmland som köpte sig en klippning? :hihi

Tyvärr så hörde jag bara på fram till ca 00:45. Hur gick det, blev han nöjd eller?

Jag har kollat hela kvällen, han blev nöjd! Men grejen var att han ville ju bara träffa Hanna, så det blev en långkram och han hoppades väl på ett nummer ;)
Som sagt, sänds på nätet men även SVT nattetid...
Timbuktu gör ett bra jobb tycker jag!

Hehe, hörde ni killen från Värmland som köpte sig en klippning? :hihi

Tyvärr så hörde jag bara på fram till ca 00:45. Hur gick det, blev han nöjd eller?

Jag gav också upp med att lyssna på den kanalen, jag hoppas att dom spelade min önskning, men gjorde dom inte det så har jag gjort julens goda gärning IAF.

Roligast var ju när dom pratade om musikhjälpen i Pang Prego förr. "P3 ska spärra in 3 programledare, ja förutom Sanna Bråding och Papa Dee då."

Kom igen, tryck på radion och P3, lyssna och skänk en slant! Alla ni som sitter på jobbet framför datorn kan ju ha på webbradion :tummenupp

Garanterar dom att pengarna inte kommer att gå till religiösa grupper/föreningar?
Förra året gick ju pengar till bl.a. missionsverksamhet. Sånt vill INTE jag stödja.

Såg ni i förgår, när Timbuktu hade Alexander Salzberger på besök under natten? Han är SJUKT vältalig, och kan, som stockholmare, härma småländskan i Vaggeryd så grymt + tusen andra dialekter och figurer. Aldrig hört en människa prata s¨snabbt men ändå så tydligt att man hänger med!

Nu är Eye 'n I med i rutan på SVT2, lyssnar o kikar samtidigt som jag pluggar.

Vem är idiotbrudprogramledaren?
Störig jävel ja hörde på radion igår när ja jobbar, hennes skratt kan döda de döda.

Hon jobbar på SR lokalradio i Sthlm annars tror jag, har nog inte hört henne så mycket innan. Släng på SVT2 nu så ser du henne.
Eller webb-tvlänken högst upp.

Hon jobbar på SR lokalradio i Sthlm annars tror jag, har nog inte hört henne så mycket innan. Släng på SVT2 nu så ser du henne.
Eller webb-tvlänken högst upp.

Mmm jag slog över o såg henne, men det gör ju inte mig klokare i vem hon är, snarare bara mer förbannad över nöten. "BAHAHAHAHAHAAAAAAA" vem fan skrattar som hon i radio.

Är det Nour ni menar? Hon är ståuppare och brukar vara på morgonpasset i P3. Hon är cool allt som oftast tycker jag.

Skänkte nyss 100 kr och önskade en låt med Riverside som jag tycker passar sjukt bra på nattradion. Hoppas hinna höra den innan jag knyter mig om ett par timmar ;)

Är det Nour ni menar? Hon är ståuppare och brukar vara på morgonpasset i P3. Hon är cool allt som oftast tycker jag.
Tråden är från ifjol vettu :tungan

Det är Ametist de diskuterar.

Nån som sett/hört nått bra under dessa två dagarna som ni vill dela med er? Hörde nån tjej på gitarr igår förmiddag, sjukt bra röst...