Påsktävling

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Någonstans längs 108:an har vi idag markerat vårat revir, den som först hittar denna cirkelburn vinner ett hemligt pris, cirkeln ligger på en rastplats precis invid väg 108.

Bifogat

• burn.JPG
    burn.JPG
    15.2 KB · Visningar: 51
jag är utom tävlan eftersom du redan skvallrat till mig ... men jag undrar .... Är det ett riktigt pris denna gången eller använd motorolja som vanligt? :va

Mr K skrev:
2078099 jag är utom tävlan eftersom du redan skvallrat till mig ... men jag undrar .... Är det ett riktigt pris denna gången eller använd motorolja som vanligt? :va
Denna gång är det ett riktigt pris :tummenupp

Jag pallade inte köra dit men jag letade på Eniro och vips, fotade tom. kartan på datorn, det var ju regeln.

Skicka nu priset för fan. :rolleyes:

Bifogat

• DSC00058.JPG
    DSC00058.JPG
    71.1 KB · Visningar: 128
bo$ken skrev:
2078302 Jag pallade inte köra dit men jag letade på Eniro och vips, fotade tom. kartan på datorn, det var ju regeln.

Tänk att Eniro har så snabb uppdatering, men den cirkeln la vi ut redan förra året, den nya ligger längre söderut på samma väg, ut och leta nu.

Bara för det ska jag leta upp den på vägen hem till dig efter jobb. :D

Zenit skrev:
2079291 doh jag som kört 108 från trelle till lund o sen tillbaka igen (bytat däck :banana ) att man inte såg denna tråden innan :huvet
Ut och leta mellan Sniffanstorp & Trelleholla, vinsten ligger fortfarande kvar,

bo$ken skrev:
2078302 Jag pallade inte köra dit men jag letade på Eniro och vips, fotade tom. kartan på datorn, det var ju regeln.

Jevla stor börn! Vet inte skalan på kartbilden men den borde åtminstone vara 3-400 meter i diameter. :3freak

majtii skrev:
2079753 Jevla stor börn! Vet inte skalan på kartbilden men den borde åtminstone vara 3-400 meter i diameter. :3freak

Tjaa...det va väl ett stort däck han börna upp. :hihi

För tusan, ingen som hittat det ännu??? In med ungarna i bilen sen bär det av mot "staden som man bara åker till, för att fort som fan ta båten vidare". Kameran e laddad.

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!