Påminelse Gröndal knixkörning 7 aug

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Hoj
CBR600RRA
Gör en skamlös bump utifall nån hade glömt bort :tummenupp

Nu har vi äntligen fått till ett par Knix-körningar.
Tillsammans med Södermanlands län har vi bokat
Gröndal
http://kartor.eniro.se/m/pfg2e
Vid två tillfällen får vi låna den banan.
5 juni och 7 augusti Kl: 11:00 – 15:00
Inskrivning börjar 10:00
200:- för SMC- medlemmar
250:- för övriga
Vi hoppas att så många som möjligt vill komma och prova denna bana med oss, och ha två roliga dagar.
Alla typer av hojar och människor är välkomna

SMC- Västmanland och SMC- Södermanland

Ja tänkte precis gå in o lägga in en påminnelse själv men du han före :tummenupp:

Just nu knaprar jag tabletter och hoppas på att jag är bra tills på lördag! :ätapiller

Ska vi dra ihop en samåkning från v:ås denna gång också? :)

Ja ska på rock'nroll konsär, så missar denna gång:huvet

Ja ska på rock'nroll konsär, så missar denna gång:huvet

Bra där Jien!:tummenuppFint väder kom i tid, risk för kö:tummenupp

Denna gången är förhoppningsvis klart med asfalt i depån där man parkar hojarna samt ny asfalt på långrakan. Då tror jag även att det blir nytt ställe att gå ii i depån från banan:.

Kan jag säga mer än att jag hatar er som ska köra? ;) Vid regn så kommer jag sitta där i bilen och skratta :yoparty

Brassa i helvet, klart man är där! Tänkte vara med och assistera lite, men något pass blir det twinmuller runt banan allt, förutsatt att det är sol ( :fakta ).

Vildsvin - Jag skulle aldrig håna dig för att du trailade till Gelleråsen, lastade ur rettan, sket i att åka, och åkte hem vid lunch. :hihi ...så lågt skulle jag inte sjunka. :hihi

Jag kommer vara på centralen kl 8.30 (åker väll ca 8.45) om det är någon som vill göra sällskap till Gröndal eller kanske inte hittar dit.
Kommer åka vägen över örtagården och rytterne till gröndal.

Mvh. Micke
Och om någon tänkte komma men blir några minuter sen så går det bra att höra av sig på 0735789658

Jag kommer vara på centralen kl 8.30 (åker väll ca 8.45) om det är någon som vill göra sällskap till Gröndal eller kanske inte hittar dit.
Kommer åka vägen över örtagården och rytterne till gröndal.

Mvh. Micke
Och om någon tänkte komma men blir några minuter sen så går det bra att höra av sig på 0735789658

Last edited:
Kul skit det här...skoj att se förbättringar hos er som spakar, hoppas ni fortsätter, och kanske letar er ut på en storbanekurs med...det är om möjligt ännu roligare. :)

Kul med lite nya Västeråsare med, hoppas de dyker upp här och härjar lite med oss framöver.

Pia och Co - stort tack, boka en till innan vinteruppehållet! Gört! :D

Det var sjukt jävla skitkul helt enkelt! (ursäkta språket)
Tack alla som gjorde denna dag möjlig för alla!

• Gilla
Reaktioner: SGM
Ja stort tack till alla inblandade! Återigen en kanontrevlig dag i Greenvalley. Kul att se framsteg hos många och även nya ansikten.

Jag har närmare 500 - 600 bilder från dagen som skall gås igenom. Men den som väntar på något gott... ;) Nu är pilsnern :öl knäckt och grillen igång.

Ha en trevlig lördag i väntan på bilderna.

Kul skit det här...skoj att se förbättringar hos er som spakar, hoppas ni fortsätter, och kanske letar er ut på en storbanekurs med...det är om möjligt ännu roligare. :)

Kul med lite nya Västeråsare med, hoppas de dyker upp här och härjar lite med oss framöver.

Pia och Co - stort tack, boka en till innan vinteruppehållet! Gört! :D

Kanske blir så :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma