Påkörd av lastbil (med flit)

WaZZe

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 525exc-06 mutard och en URretta samt R1 kråssplejn
Fyfan, idag blev jag påkörd av en lastbil inne på ett skrotupplag. Lastbilschauffören tyckte jag stog för nära vågen, så han knuffa till min bil med flit. Sikken jävla idiot altså, det hade räckt med att tuta lite lätt,så hade jag sett det hela och gått och flyttat bilen(även fast lasbilen fick platts på vågen). HELT omöjlig att prata med också, blev mest skik hit och dit.

Blev en lite buckla på kofångaren bak, en större buckla fanns redan på kofångaren så den skiter jag i, men det är principen.

Sista idioten är INTE född! :mad: :4skrika

Dum lasbils förare....

undefinedUsch det va tuft för dig i dag....Hoppas det fixar sig :) med allt...ha en go Pingst iallafall kramo Vilding
WaZZe skrev:
Fyfan, idag blev jag påkörd av en lastbil inne på ett skrotupplag. Lastbilschauffören tyckte jag stog för nära vågen, så han knuffa till min bil med flit. Sikken jävla idiot altså, det hade räckt med att tuta lite lätt,så hade jag sett det hela och gått och flyttat bilen(även fast lasbilen fick platts på vågen). HELT omöjlig att prata med också, blev mest skik hit och dit.

Blev en lite buckla på kofångaren bak, en större buckla fanns redan på kofångaren så den skiter jag i, men det är principen.

Thundercat skrev:
Ge HaN EtT NaCkSkåTt! :mad:

jA FörSÖkte, Men HitTa iNgen kULa fAn :4skrika

Försäkringbolaget är ringt, samt hans åkeri han körde för.

Åkeriet skulle återkomma på måndag.

Det är i de lägena man ska ha en 3-telefon och filma allting. Skadan, chauffören och allt han skriker o gastar.
Sen ringer man Fbolaget från samma telefon direkt :)

Hotar han dig har du det på film.... stäng sen av inspelningen när du larmar till honom mellan ögonen.

Hur illa hade du parkerat då?
Självklart är det inte försvarbart att han körde på din bil, men visst kan man svära en och annan ramsa över bilister ibland.

L. Astbilschaufför

WaZZe skrev:

Sååh! Tur att du har en stadig pickis i alla fall.. Men vilket pucko! :fatta!
Slå på seften! :smasha

Apropå nåt helt annat, åka sej lite hojjen ikväll? Syns vid stationen vid 22 typ. :hej

Gustav1 skrev:
Självklart är det inte försvarbart att han körde på din bil, men visst kan man svära en och annan ramsa över bilister ibland.

L. Astbilschaufför

så du är en av dom :fatta! :tungan
nejdå..

Baken på bilen kanske stog 30-40 cm från kanten på vågen, men det spelar ju ingen roll. Jag har lika gärna kunnat parkera mitt på vågen utan att han ska behöva köra på mig!
Hans bakre hjulpar var en bra bit in på vågen, så han bonka min bil helt klart med flit.

Kör man på en stillastående bil är man vållande ovasett.

Gustav1 skrev:

L. Astbilschaufför

Du är inte ensam om att svära över bilister, fan vad jag hatar när man äntligen hittar en bussparkering och det står en biljävel mitt på. :tummenner
Jag dubbel parkerade tre bilar på Malmskillnadsgatan (jag vet vad ni tror:rolleyes: , men det är bra att parkera där) i Stockholm. När jag stog och tittade ner på Sergelstorg så kom killen som stog i mitten och såg väldigt bekymmrad ut, men jag kunde tyvärr inte flytta på bussen. Man måste ju hålla 45 minuters rast enligt lagen, jävlar vad arg :4skrika han blev!

Jaså, detta sa du inget om i går kväll! Jaja, trist iaf!
Men nu kanske du kan säga att det stänkte så mycket lack
från kofångaren, så det slog hål i lacken på flertal ställen på bilen,
och det börjare rosta så in i helvete under helgen (vart ganska
fuktigt än så länge). Så du kanske kan få en helt nylackerad pickis!
Prova den tycker jag! :tummenupp :tuttar :fyllisar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...