påbackad hoj

• Thread starter Thread starter Johanna
  • Start date Start date

Johanna

Guest
Förra veckan blev min hoj påbackad av en bil, han smet såklart. den ramla som tur inte omkull men fick 2 små sprickor och repor, samt tappa färg. baklampan ramla ner oxå... jag har bara halvförsäkring så försäkringsbolaget verkar inte vilja hjälpa mig. vad kan man göra?? känns lite onödigt att köpa ny kåpa där bak då måste man ju byta ända från sadeln o bak(en enda kåpa) rätt dyrt kan jag tänka mig...nå tips?

Ägna resten av ditt liv till att ta reda på vem det va åka hem till han o tortera ihjäl han, hans släkt o alla hans idiot kompisar så dom lär sig en läxa att man ska inte hänga med idioter som backar på saker spec motorcyklar. Skulle jag gjort iaf :)

Ägna resten av ditt liv till att ta reda på vem det va åka hem till han o tortera ihjäl han, hans släkt o alla hans idiot kompisar så dom lär sig en läxa att man ska inte hänga med idioter som backar på saker spec motorcyklar. Skulle jag gjort iaf :)

:fakta Bättre svar än så lär du inte få!! Kör som den är repor är status... :tummenupp

ja inte så lätt han är en okänd människa, så ingen aning vem han var. så de verkar inte hjälpa min hoj=( skit segt att nåt sånt händer. å igår haha helt sjuk så ställde jag min hoj vid gallerian där i stan. så stod jag å pratade en bit bort me en vän, så säger hon..eeehhhh är de inte nån som sitter på din hoj där. då sitter en turk på min hoj..å ja kutar fram å vrålar på honom. va gör du, är du helt dum i huvet?? o han hoppar av den å säger somm sin ursäkt vadå jag har kört hoj tidigare, jag tänkte ju inte stjäla den..

va finns de för folk egentligen =O

Dyrt o dyrt...
Kostar några tuenlappar typ...

ja inte så lätt han är en okänd människa, så ingen aning vem han var. så de verkar inte hjälpa min hoj=( skit segt att nåt sånt händer. å igår haha helt sjuk så ställde jag min hoj vid gallerian där i stan. så stod jag å pratade en bit bort me en vän, så säger hon..eeehhhh är de inte nån som sitter på din hoj där. då sitter en turk på min hoj..å ja kutar fram å vrålar på honom. va gör du, är du helt dum i huvet?? o han hoppar av den å säger somm sin ursäkt vadå jag har kört hoj tidigare, jag tänkte ju inte stjäla den..

hahahah :)

ha koll på var ni lämnar hojarna kommer alltid finnas idioter och klantar

Ojdå.....va d verkligen en turk?? kan d inte vara en jugge eller en syrian eller kanske en grek oxå,fast han kanske sa att han va turk:va

funkar inte trafikförsäkringsförening? Är det inte därför de blåser oss på 1000spänn per dag eller vad det nu är om vi inte försäkrar alls.

Ojdå.....va d verkligen en turk?? kan d inte vara en jugge eller en syrian eller kanske en grek oxå,fast han kanske sa att han va turk:va

Nej han var en cypriot ifrån den turkiska sidan av ön med grekiska rötter (på hans mammas sida).
Vem bryr sig? Han hoppade in i en svart Bmw och stack därifrån ju!

kom denna tråd i liv igen... jo försiktig måste man vara. nötter finns här å var

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph