På väg hemfrån rörken...

Psyko

Allways ahead
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
YZF R6
Var på väg hem efter ett par sköna varv på rörken, åkte vi gamla uppsalavägen. Ligger som andra man i täten av fem hojar, plötsligt innan en högerböj så vill hojen åt vänster tänker inte mer på det utan lägger mig till rätta i min fil. Det är då det hände, i ca 120 i böjen så sticker hojen över mitt linjen utan förvarning. Ligger mitt i vägen och vinglar medans jag försöker få folk att förstå att jag har problem och att de ska flytta på sig då jag inte visste hur det skulle sluta. Får stop på skiten och inser att jag har framhjulspunka :skrämd I med punkaspray som anlände ett antal minuter senare. :bow Och sen så var det bara att snabba sig hem så att inte luften skulle går ur, vilket den gjorde efter 5 mil...

Tack alla som stannade och hjälpte till, ni vet vilka ni är och till er som inte stannade :4skrika :6surkart :finger

\H

Vafalls H !! Jag trodde du ville släppa och vänta in Fazer....men nu vet jag vad som hände sorry :o :o ...ska aldrig hända igen. Skönt att du kom hem helskinnad iaf.

Anders

Kollar du inte i backspeglarna? Du kan ju inte mena att du inte såg att vi inte var med, lr?
\H

Sorry

Låg först och upptäckte efter ett tag att "svansen" var lite kort. Visste dock inte var vi tappade er, vi trodde som sagt att ni ville ha ett lägre tempo. Inte meningen att köra ifrån när ni hade problem. Sorry. :rodnar

/Dea

Psyko skrev:
Kollar du inte i backspeglarna? Du kan ju inte mena att du inte såg att vi inte var med, lr?
\H

Backspeglar?? Nädå som sagt så var det nog bara ett missförstånd mellan höger och vänster hjärnhalva.

Hoppas att jag inte försatt mina chanser att få ta långa duschar med dig nu......... :o

Vafalls åks det till Rörken utan att jag får följa med.. Dea nästa gång slår du en signal innan.. BASTA

StarC: Nej då de e lungt... :slicka

Edit: Var ju inte hemma så tidigt och så sov jag dåligt i natt och det ser ut som jag blir av med en påse pengar på nytt framdäck :(

Hörde att det finns lite fina bilder från rörken iaf... :tummenupp
Och att filmen blev bra, har dock inte sett den ännu... :1pajas

Last edited:
starclassic skrev:
Vafalls H !! Jag trodde du ville släppa och vänta in Fazer....men nu vet jag vad som hände sorry :o :o ...ska aldrig hända igen. Skönt att du kom hem helskinnad iaf.

Anders

Hallå där! Nu är det påhopp! Vill du påstå att jag är långsam? :mad: Jag flåsade er i nacken hela tiden.
:D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...