På tal om navlar; inåt eller utåt?

Har du en inåt- eller utåt-navel?

• Antal röstningar
    0

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Jag blev lite inspirerad av naveltråden och tänkte göra en totalt meningslös undersökning (men intressant! eller... :va )...har sporthojare INÅT- eller UTÅT-navlar?

SuperMicke skrev:
Nä, men att du huvudtaget la upp pollen, bevisar ju vilket sorts liv DU har...
Själv har jag innavel, rätt djup faktiskt...

Smart att säga att man har djup navel.. det är ju fetmängden som avgör hur djup navel man här eller? Det har alltid jag trott i alla fall.. själv har jag en liten grundnavel.. dock inåt...

Vad är en utåtnavel? Aldrig hört talas om... :va

Simp skrev:
Smart att säga att man har djup navel.. det är ju fetmängden som avgör hur djup navel man här eller? Det har alltid jag trott i alla fall.. själv har jag en liten grundnavel.. dock inåt...

Har smarthet att göra med hur fläskig mage/djup navel man har? En rund och go mage håller skinnet sträckt :fakta
Vem vill gå omkring med lös och sladdrig hud?

Last edited:
När jag var barn (<10) så hade jag en liten fin "innavel", men när jag blev äldre så kröp den sakta inåt och där har den stannat sen dess.

Simp skrev:

Nja.. mer eller mindre

Simp skrev:

Nä, det e inte bara fettmängden som avgör, det är ju lite medfött (eller iaf. efter de klippte av navelsträngen)...

ps. supermicke...ojsan, glömde den numera obligatoriska :rolleyes: för att visa ironin i inlägget...så tokigt det kan bli... :rolleyes: <---notera! :mattias

Fattar inte att jag ens röstade i denna meningslösa tråd... Vilket liv man har...

Är det bara jag som tycker att utåtnavlar är lite äckliga? Jag skulle nog banga om man drog hem en tjej som hade en liten kuk på magen.

amullo skrev:
Jag tycker det skall vara några exempel/idolbilder också :fakta

www.ratemybellybutton.com

Haha, det fanns tamigfan en sån adress, jag gissade bara efter trenden ratemypoo och de dära....

Last edited:
De som har utnavlar har haft doktorer som inte kan knyta ordentligt, utan knytit för långt ut. Jädra klåpare. Min knöt han så långt in så jag har utnavel i ryggen istället.

Victor skrev:
Är det bara jag som tycker att utåtnavlar är lite äckliga? Jag skulle nog banga om man drog hem en tjej som hade en liten kuk på magen.

www.ratemybellybutton.com

Haha, det fanns tamigfan en sån adress, jag gissade bara efter trenden ratemypoo och de dära....

Jo, utåtnavlar är lite läskiga...aka grisnavlar... :hihi

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...