På söndag har alla chansen att varva mig på SRW

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag drog på mig några sprickor i revbenen nu senast när jag vurpade på Knudan, dock kommer jag att köra i Vit grupp nu på söndag 11/9 trots smärtan, jag kommer att lalla runt i snigeltempo bara för att känna hur hojen/kroppen känns efter vurpan, det är ju ERF på Knudan den 17/9 och då måste allt funka.

Corben kommer äntligen att få tillfälle till att varva mig och håna mig i depån.

/T.Rasig

GSXR1100R skrev:
Vit grupp nu på söndag 11/9 trots smärtan, jag kommer att lalla runt i snigeltempo bara för att känna hur hojen/kroppen känns efter vurpan, /T.Rasig

Va vi alla tycker synd om dej :D

Nästkommande söndag räknar vi alltså med ett tempo du inte tidigare visat oss :tummenupp

Rufflartösen skrev:
Om ja hade varit du skulle jag stått i depån istället!!
De e igen som tycker synd om dig ändå. Ha ha :lol
Ni är jättedumma mot mig :(

trollkarlen skrev:
Ja tycker synd om dig :tummenupp
Tack men jag får iof skylla mig själv som utsätter min kropp för Roadracing, jag brukar köra safe men vad hjälper det när man vinglar ut i saneringsspåret med fullt nerlägg, jag visste att det kunde va halt men eftersom jag kom ikapp en klunga så chansade jag på att runda dom på yttern, det gick inte...

Low sider brukar gå bra men inte denna gång :död

trollkarlen skrev:
Va!! har han fått börja köra i GUL grupp nu :hihi :hihi :hihi

/R
Njae VV har anmält sig men är nu tveksam om han platsar, därför fulsäljer han sin plats och ljuger att det är en Röd plats som han har bokat, alla vet ju att VV endast kör i Gul grupp eftersom han är rädd om sin hoj :rolleyes:

GSXR1100R skrev:
Njae VV har anmält sig men är nu tveksam om han platsar, därför fulsäljer han sin plats och ljuger att det är en Röd plats som han har bokat, alla vet ju att VV endast kör i Gul grupp eftersom han är rädd om sin hoj :rolleyes:

Nja var det inte så att han måste gå intro. igen nu när han har fått en skriftlig varning om att han inte får ha grus på bromsskivorna :rofl :rofl

GSXR1100R skrev:
man är avslöjad igen av mästerdetektiven...han såg mina bedrövligt dåliga varvtider som var runt 1.11

Så Mike....ta dig an en utmaning om där blir fler körningar på SRW i år...med full respekt för dina mogna åsikter tycker jag att du borde förnedra mig alla dar i veckan...därför kan du nyttja din banhoj och jag min som jag är SÅÅÅ rädd om... Mina kassa varvtider borde du ju leka med. :hihi

P.s skynda dig innnan jag blir utesluten ur klubben!!! d.s

Last edited:
gamle skrev:
Nja var det inte så att han måste gå intro. igen nu när han har fått en skriftlig varning om att han inte får ha grus på bromsskivorna :rofl :rofl

Hm...jag har i alla fall inte fått p-bot på SRW:s målraka!!! :rofl

man kanske skulle ta och varva er med motarden :tungan nä bara skojade inte vill man bli oväns med goa killar från rr jag hade trevligt igår att få vara i er närvaro på gazzet :tummenupp

Von Vettet skrev:
man är avslöjad igen av mästerdetektiven...han såg mina bedrövligt dåliga varvtider som var runt 1.11....
Jag hade lovat mig själv att sluta hacka på dig... men det går faan inte förrän du lär dig lite ödmjukhet och hålla dig till sanningen :rolleyes:
Flesta varven på 1,14-1,15 :7peta
ETT varv på 1,11,7.... vilket iof. är 0,1 bättre än jag presterat - :tummenupp :pannkyss
....du skulle ju ned under 1.10 :va

Men wheela o stoppa kan du nog bättre än någon annan...

Von Vettet skrev:
man är avslöjad igen av mästerdetektiven...han såg mina bedrövligt dåliga varvtider som var runt 1.17

Så Mike....ta dig an en utmaning om där blir fler körningar på SRW i år...med full respekt för dina mogna åsikter tycker jag att du borde förnedra mig alla dar i veckan...därför kan du nyttja din banhoj och jag min som jag är SÅÅÅ rädd om... Mina kassa varvtider borde du ju leka med. :hihi

P.s skynda dig innnan jag blir utesluten ur klubben!!! d.s
Det blir inget köra mer för mig på ett bra tag, mina revben gillade inte den senaste vurpan och jag är numera förpassad till depåslav.

1.17 är en bra tid i gul grupp :tummenupp

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...