På lördag blir man en stolt gasgas ägare!

BlueNinJa skrev:
Ska åka och köpa mig en landsvägs reggad gasgas 125 ec på lördag :fyllisar
fan va nice det kommer bli! :banana

hahaha :P, jo jag har hört d ;)

Haha spectre denna gången så blir det absolut det! system med ;) men det blir när ekonomin återkommer hehe.!

Blir nog en jävla skillnad mot cbr:en hhaha :D :lol men i sommar då jävla åker det upp en film gubbar! cylle + system gimme the site im on a good mode :D

Ett jävla trådstartande iaf.

Lova mig att du inte startar en till tråd om du nu köper hojen, om hur underbar den är, eller om du inte köper den, pga diverse olika andledningar.

jaså haha vafan e det med dig nudå?:D hahaha lägg ner dom elelr götr vafan ni vill med dom men det e inte nån lag på hur många trådar man får starta! skapa lag , ta bort trådar tills dess tycker jag du ska vara tyst! =) kan juh fortsätta i denna tråden! det enda som gör mig fundersam är mår du dåligt av det eller? :3freak

BlueNinJa skrev:
jaså haha vafan e det med dig nudå?:D hahaha lägg ner dom elelr götr vafan ni vill med dom men det e inte nån lag på hur många trådar man får starta! skapa lag , ta bort trådar tills dess tycker jag du ska vara tyst! =)

Men hallå! Du startar ju flera trådar om samma ämne, håll det i en tråd!

Är det bara jag som fattar regler överhuvudtaget?

nope .. men trådar blir gamla ! folk verkar typ ej bry sig aja skitsamma skriver mina resultat i denna tråden! . samt film jäveln som ska upp i sommar.

BlueNinJa skrev:
nope .. men trådar blir gamla ! folk verkar typ ej bry sig aja skitsamma skriver mina resultat i denna tråden! . samt film jäveln som ska upp i sommar.

Då lyfter man tråden, vips så var den aktiv igen.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...