På jakt efter handledare till våren -14

IICCYEYE

Medlem
Gick med
16 Apr 2013
Hoj
Suzuki GSX 650F - 08
På jakt efter handledare till våren -14? Checka in tråden då! :)

Tjena, har småpostat lite på forumet men jag kan introducera mig själv igen, jag är en kille på 21 kolvar, bor i Stockholm (söderort) och jag studerar för nuvarande så lite småtråkigt kan man ha ibland.

Jag ville se hur det ser ut i forumet, om det finns någon som kan tänka sig vara min handledare under våren -14, köpte en motorcykel iår men jag hade ingen att övningsköra med så det sög ju lite...

Det enda jag begär från handledaren är körtid och tips&trix, teorin e lätt och trafikreglerna är uttjatade då jag gått en lastbilsutbildning sedan några månader tillbaka och tro mig, man kan tro att man ska ta körkort för ett flygplan. (Det är mer teori än praktik, borde va tvärtom tycker jag).

Någon som känner sig träffad? :D

Last edited:
-Bump-

Kom igen nu, en stor community som denna så borde det finnas några som kan ställa upp eller som kan skriva något eller tipsa om vart jag kan hitta ngn :)
Jag står självklart för handledarkursen!
:7peta

Handledarkurs behövs inte för mc,
bara handledartillståndet.

Man kan ju inte lova nåt nu,
lär ju glömt bort det till våren ...

Har du inte någon äldre släkting med corn flakes-körkort som du kan köra cirklar runt typ? Så gjorde jag och farsan. Sen tog jag mest körlektioner till slut ändå, eftersom jag märkte hur otroligt givande lektionerna var och hur mycket mer det fanns att kunna när man kör motorcykel än när man kör bil.

Har du inte någon äldre släkting med corn flakes-körkort som du kan köra cirklar runt typ? Så gjorde jag och farsan. Sen tog jag mest körlektioner till slut ändå, eftersom jag märkte hur otroligt givande lektionerna var och hur mycket mer det fanns att kunna när man kör motorcykel än när man kör bil.
Det var kanske för att han som sagt hade fått kortet på köpet och inte kunde ett smack om hur man kör hoj? ;)