Pälshjälmar

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date

FreddaGädda

Guest
Tsena for foan, jag har sett såna där luddiga hjälmöverdrag som täcker hela hjälmen utom visiret på tv. Är det någon som vet var man kan få tag på en sån eller två? Man måste ju se kunglig ut när man är ute och kör :hihi

Grymmmt coola, vem är mr K förresten? (dum fråga?? :död ) Det måste bli ganska mycket imma på visiret eftersom ventilationen blir tilltäppt, eller?

A.K.O.A skrev:
Grymmmt coola, vem är mr K förresten? (dum fråga?? :död ) Det måste bli ganska mycket imma på visiret eftersom ventilationen blir tilltäppt, eller?
Mr K är mannen som Gud glömde, han vill du inte träffa i en mörk gränd med däckpasta och krängarjärn...

Hur hittar man MR K? jag har letat i skogen och på krogen...har tillochmed frågat min mamma.. hjälp jag kommer kanske dö. eller nåt

Vad händer när man skogsar och har ett murmeldjur tejpat på skallen? Det kan inte vara speciellt bra.

Immar inte visiret igen inne i stan då när man inte kan fälla upp det?

Man kan fälla upp visiret, nemas problemas. :)

Det är dock varmare med päls på.... :hihi

Jag har en Dot. :hihi :yoparty

:yoparty

jag.jpg

PutteLiten skrev:
Man kan fälla upp visiret, nemas problemas. :)

Fälla ner däremot blir svårare...

Haha,m fan det känns so mom det får bli lite Fuzhatting i morron och inviga den nya tröjan... :)

Enda problemet är väll om fabbo blå får se en leka, lär ju inte finnas två skåningar med en pälsmössa och DIF tröja... :va

Bifogat

• DIF_borta.jpg
    DIF_borta.jpg
    25.7 KB · Visningar: 60
Vilka coola visir det fanns!

Kolla detta tex
6-picture2.gif

Men, kanske inte skulle ha ett sånt, men ett spegelblått hade varit gött! står att det passar till alla hjälmar, hur går det till?

Vet nån om nån i närheten av Jönköping säljer sånna så man kan kolla på dom? Ejfa? Cis? Mascot?

PutteLiten skrev:
Haha,m fan det känns so mom det får bli lite Fuzhatting i morron och inviga den nya tröjan... :)

Enda problemet är väll om fabbo blå får se en leka, lär ju inte finnas två skåningar med en pälsmössa och DIF tröja... :va
Den va inte vacker den tröjan du :tungan Polisen stoppar dig säkerligen :)

Nä, det får vi inte hoppas...

:hej

Jag tror dom finns på lelles mc att beställa... finns iaf till crosshjälmar där fast dom kallas skins...

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025