Otroligt häftig pryl

pogo skrev:
2171152 Det här var nog bland det fräckaste jag sett!

Något man bara måste köpa i sommar, hum, synd att jag inte har båt bara...
Nåja, titta:
Film: http://www.vtech.se/wego/wego1.divx
Hemsida: http://www.vtech.se/wego/

// Peter

starta i vattnet med bågen framför på land och flyg i stan ;D

Ganska dyr plastleksak.... Kommer nog sjunka mkt i pris. tippar på 1000spänn efter sommaren.

Pr0bz skrev:
2171218 tippar på 1000spänn efter sommaren.

Ytterst tveksamt... det är ingen vanlig badring direkt. Nog för att det är ett överpris nu men jag tror knappast du kommer hitta någon som klarar belastningen för under 2500 ens i december...

Pr0bz skrev:
2171218 starta i vattnet med bågen framför på land och flyg i stan ;D

Ganska dyr plastleksak.... Kommer nog sjunka mkt i pris. tippar på 1000spänn efter sommaren.
Vanlig tub du drar efter kostar mellan 1000 och 3000 kroner så nja.. men 5000 är för högt gissar på 3500 och det är det fan värt! Kanske ska försöka mig på att bygga som en skärma av badmadrasser istället :lol skulle vara kul men roligt att ramla 5 meter ner i vattnet i 30-40 knop..(55-70 kmh typ)

Last edited:
Well. Priset för själva badringen är nog mer eller mindre försumbart i sammanhanget. Gissat att man får en virvel i tanken med det (luft-)motståndet.

Starstriker skrev:
2171243 Well. Priset för själva badringen är nog mer eller mindre försumbart i sammanhanget. Gissat att man får en virvel i tanken med det (luft-)motståndet.
ja med tanke på att dom flesta båtar redan drar 30 liter i timmen i den farten så blir det väl med den där runt 50 liter. 500 spänn för 1 timmes flyg tid är helt okej. om man jämnför med mycket annat. En flygtur lär ju inte vara så många minuter direkt..

såg helt klart roligt ut, men vad händer ifall det roterar ett var då ? eller kasnke 180 grader ? sen hänger du där 5 meter över vattnet ? :va

hur säker är det ? =D

mvh

Thunell skrev:
2171389 såg helt klart roligt ut, men vad händer ifall det roterar ett var då ? eller kasnke 180 grader ? sen hänger du där 5 meter över vattnet ? :va

hur säker är det ? =D

mvh

Om du roterar så lär du garanterat bli hängande i handtagen och eftersom de är framflyttade så kommer ringen att dyka. Det blir alltså ett fem meters fall ner i vattnet!

Brace for impact!

Helt klart grym leksak!! Den kostar ca: 3500kr i staterna så 5000kr i Sverige var inte så farligt tycker jag, men den kommer som sagt gå ner i pris och det kommer säkerligen dyka upp fler märken.

Vi brukar åka på en "HotDog" vilket är en liten bananbåt för 2-3 pers. Den är TOTALT livsfarlig när man väl lyckas "komma ut" i svängarna. Inte lika lätt som med en ring men när man väl lyckas så är det en brutal känsla!

Bifogat

• 6f_1.JPG
    6f_1.JPG
    14.3 KB · Visningar: 302
He, såg precis på melodifestivalen å i reklam rullen inför Polands bidrag swischade de förbi en sån här uppblåsbar sak... :P

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman