Otrevliga försäljare

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Fattar dom inte att man ger blanka fan i ett företag när dom är otrevliga och helt ointresserade av kunderna? Tycker det är jäkligt ofta man får snacka med dönickar och "jag skiter väl i dina motorproblem typen" i Mc/Bil branchen.

:rolleyes:

De kanske är påväg att gå i konkurs ändå o inväntar på att få sparken å bli arbetslösa. Då kanske de inte är så sugna längre på att jobba å ge bra service.

Tråkigt men så är det ofta!

Såg att du hade problem med en 2takts cylinder...
Ring EBOS i Arlöv ...

Om nån kan 2 takts grejjor så är det dom!

När jag fick reda på att jag skulle bort så ringde jag på en dörr o skällde ut gubbjäveln som fan på en runda :D
Han ville ringa snuten och ha vittne på att jag mordhotade honom. Han var sjuk i huvet den idioten.

Jag hotade inte honom.
Sparkade förresten sönder hans brevlåda förra helgen :) Gick förbi av en slump...

Att de är otrevliga på din verkstad kan ju va för att de jobbar under förjävliga förhållanden. Svårt att hålla humöret uppe då.

Silwer skrev:
Utveckla, vad har hänt nu då?
Ringer runt och försöker höra om reparationer eller evetuellt nya delar till hojen. Man kanske får ett annat bemötande när man väl är där i affären/verkstaden. Men det ändrar inte intrycket jag får av företaget när man ringer.

Mavve skrev:
När jag fick reda på att jag skulle bort så ringde jag på en dörr o skällde ut gubbjäveln som fan på en runda :D

Sparkade förresten sönder hans brevlåda förra helgen :) Gick förbi av en slump...

Du är fan :kocko

Lelles Mc= :kocko :kocko :kocko :kocko

Dom borde få såna där skyltar som det står liknande saker som"Kunden är aldrig en störande del i arbetet, det är skälet för att du har ett" :D

Eller nå´t sånt.

Mavve skrev:

Sparkade förresten sönder hans brevlåda förra helgen :)

Magiskt, magiskt. Du har väl inte glömt att fylla i dontionskortet? Var noga med att låta socialstyrelsen veta att din hjärna ska doneras till Psykologiska Instutionen på Stockholms Universitet där det bedriver forsking om orsaker bakom aggression och irrationellt beteende.

Exakt vad hade "gubbjäveln" att göra med att du blivit av med jobbet? Fick du tillbaka jobbet nu när du sparkat sönder hans brevlåda? Ser du inte mönstret? Istället för att göra upp med den du är oense med låter du din aggression gå ut över någon annan. På så vis reder du aldrig ut de konflikter du redan har och skapar hela tiden nya. Du kommer gå runt ständigt arg och olycklig och vara "misförstådd".

Teddy skrev:
Magiskt, magiskt. Du har väl inte glömt att fylla i dontionskortet? Var noga med att låta socialstyrelsen veta att din hjärna ska doneras till Psykologiska Instutionen på Stockholms Universitet där det bedriver forsking om orsaker bakom aggression och irrationellt beteende.

Exakt vad hade "gubbjäveln" att göra med att du blivit av med jobbet? Fick du tillbaka jobbet nu när du sparkat sönder hans brevlåda? Ser du inte mönstret? Istället för att göra upp med den du är oense med låter du din aggression gå ut över någon annan. På så vis reder du aldrig ut de konflikter du redan har och skapar hela tiden nya. Du kommer gå runt ständigt arg och olycklig och vara "misförstådd".
Tror nog inte du vet tillräckligt mkt om mavve och vad han gjort/inte gjort på hans jobb för att göra en sån psykvaluering!

Ja blir ofta grinig o vill sparka sönder postlådor, men ja brukar hindra mig själv o ta mig i kragen innan de händer!

Teddy skrev:

För mycket text Teddy, tänk på att primaten Mavve inte orkar läsa så långa meningar, bättre att skriva kort och koncist, då får du snabbt igång en helt meningslös och obegriplig dialog.

(Sarkasm)
:hihi

KvalitetsMiffo skrev:
Lelles Mc= :kocko :kocko :kocko :kocko
Lelles MC= :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Har handlat mängder med delar både till cross och mc. Tycker dom är superbra, både på lagerförande av delar och snabba leveranser som hitills alltid varit kompletta!

LELLES får 5 :tummenupp av 5 möjliga!

Martin

Vad som är jobbigt är att ni hela tiden ska citera honom. Då fyller inte ignorelistan nån funktion. Så sluta med det så är ni snälla.

soppatorsken skrev:
Vad som är jobbigt är att ni hela tiden ska citera honom. Då fyller inte ignorelistan nån funktion. Så sluta med det så är ni snälla.
Har du "han" på din ignorelista

Lelles har haft otroliga jävla leveranstider när jag beställt från dom! Flera månader för en jävla hastighetsmätare vajjer.

Mc-konsult är kanon, ägaren är kanon bra o trevlig o hjälpsam och intresserad. Även dom andra är bra.

Crossbolaget har jag osså beställt ifrån och dom va trevliga o kunniga.

MC-shopen va kaaanoooooooooooon bra. Dom kunde allt o fatta allt. Hade allt på lager, billiga, gick snabbt o få grejjerna 10 chims av 5 möjliga!

Har fått värdelöst bemötande av en sur jävla kärring som inte kan nåt som jobbar i en butik utanför stan. Så jag vet att dom kan vara otrevliga!

/ Hannes

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...