Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ringer runt och försöker höra om reparationer eller evetuellt nya delar till hojen. Man kanske får ett annat bemötande när man väl är där i affären/verkstaden. Men det ändrar inte intrycket jag får av företaget när man ringer.Silwer skrev:Utveckla, vad har hänt nu då?
Mavve skrev:När jag fick reda på att jag skulle bort så ringde jag på en dörr o skällde ut gubbjäveln som fan på en runda
Sparkade förresten sönder hans brevlåda förra helgenGick förbi av en slump...
Helt rätt. Men går det ut över kunderna så får dom räkna med att man handlar någon annastans..Gustav1 skrev:Men vaddå, alla har väl en dålig dag då och då?
Mavve skrev:När jag fick reda på att jag skulle bort så ringde jag på en dörr o skällde ut gubbjäveln som fan på en runda
Sparkade förresten sönder hans brevlåda förra helgen![]()
Tror nog inte du vet tillräckligt mkt om mavve och vad han gjort/inte gjort på hans jobb för att göra en sån psykvaluering!Teddy skrev:Magiskt, magiskt. Du har väl inte glömt att fylla i dontionskortet? Var noga med att låta socialstyrelsen veta att din hjärna ska doneras till Psykologiska Instutionen på Stockholms Universitet där det bedriver forsking om orsaker bakom aggression och irrationellt beteende.
Exakt vad hade "gubbjäveln" att göra med att du blivit av med jobbet? Fick du tillbaka jobbet nu när du sparkat sönder hans brevlåda? Ser du inte mönstret? Istället för att göra upp med den du är oense med låter du din aggression gå ut över någon annan. På så vis reder du aldrig ut de konflikter du redan har och skapar hela tiden nya. Du kommer gå runt ständigt arg och olycklig och vara "misförstådd".
För mycket text Teddy, tänk på att primaten Mavve inte orkar läsa så långa meningar, bättre att skriva kort och koncist, då får du snabbt igång en helt meningslös och obegriplig dialog.Teddy skrev:Magiskt, magiskt. Du har väl inte glömt att fylla i dontionskortet? Var noga med att låta socialstyrelsen veta att din hjärna ska doneras till Psykologiska Instutionen på Stockholms Universitet där det bedriver forsking om orsaker bakom aggression och irrationellt beteende.
Exakt vad hade "gubbjäveln" att göra med att du blivit av med jobbet? Fick du tillbaka jobbet nu när du sparkat sönder hans brevlåda? Ser du inte mönstret? Istället för att göra upp med den du är oense med låter du din aggression gå ut över någon annan. På så vis reder du aldrig ut de konflikter du redan har och skapar hela tiden nya. Du kommer gå runt ständigt arg och olycklig och vara "misförstådd".
Lelles MC=KvalitetsMiffo skrev:Lelles Mc= :kocko :kocko :kocko :kocko
HanneZ skrev:..men ja brukar hindra mig själv o ta mig i kragen innan de händer!
Har du "han" på din ignorelistasoppatorsken skrev:Vad som är jobbigt är att ni hela tiden ska citera honom. Då fyller inte ignorelistan nån funktion. Så sluta med det så är ni snälla.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |