Oslobåten i slutet av november?!

Varför inte.

Fast....

http://hd.se/noje/2005/03/04/mer_sjoesaang_aen_sjoeslag/

citat HD:

Jag börjar ana oråd redan i terminalen. Jag och fotograf Niklas tittar oss omkring och ser massor med unga tjejer. Typ nio. Med föräldrar, kramdjur och skidor. Inget partygäng. Ingen möhippa, ingen idrottsklubb på väg till träningsläger, inga 20 plusare med shots i blick. De mest partyglada är ett gäng medelålders män och kvinnor som delar på en faska vin ur plastmugg redan innan avgång.
Frånvaron av feststämning understryks av den desillusionerade mannen nere vid ingången. Han spanar på bilar. Någon, hävdar han, har kollat när han tog bilen på semester för ett par veckor sedan och sedan tagit reda på hans adress via bilregistret. Huset var tomt när han kom hem. Nu kollar han misstänkta bilar i sin jakt på tjuvarna. Stackars jävel.

Det blir inte bättre ombord på båten. Crown of Scandinavia stannar till vid kaj i Helsingborg för att plocka upp svenskar, men avgångshamn är Köpenhamn. Tydligen stannar unga danskar hemma och festar, för båten är redan full av medelålders par med ungar i varierande åldrar. Niklas och jag går till en av de många barerna. Den är tom.

Du vet att det är 2008 nu? Tror det är b.s och att det har ändrats rätt mycket på 3 år. Dom råka väl på en dålig helg, finns väl inga garantier för nåt sånt. Me då e d ju bra att vi e ett gäng riktigt balla människor som festar satan! :tummenupp

Varför inte.

Fast....

http://hd.se/noje/2005/03/04/mer_sjoesaang_aen_sjoeslag/

citat HD:

Jag börjar ana oråd redan i terminalen. Jag och fotograf Niklas tittar oss omkring och ser massor med unga tjejer. Typ nio. Med föräldrar, kramdjur och skidor. Inget partygäng. Ingen möhippa, ingen idrottsklubb på väg till träningsläger, inga 20 plusare med shots i blick. De mest partyglada är ett gäng medelålders män och kvinnor som delar på en faska vin ur plastmugg redan innan avgång.
Frånvaron av feststämning understryks av den desillusionerade mannen nere vid ingången. Han spanar på bilar. Någon, hävdar han, har kollat när han tog bilen på semester för ett par veckor sedan och sedan tagit reda på hans adress via bilregistret. Huset var tomt när han kom hem. Nu kollar han misstänkta bilar i sin jakt på tjuvarna. Stackars jävel.

Det blir inte bättre ombord på båten. Crown of Scandinavia stannar till vid kaj i Helsingborg för att plocka upp svenskar, men avgångshamn är Köpenhamn. Tydligen stannar unga danskar hemma och festar, för båten är redan full av medelålders par med ungar i varierande åldrar. Niklas och jag går till en av de många barerna. Den är tom.

Tjena babe!

Inte för o vara sån.... Men varför inte slå oss samman... (fri tolkning)... :tungan
Nej men... Assåå.... HOJX... som SMC har, är ju bara bikers o fett röj!
:yoparty :yoparty :öl :fyllisar :tuttar :pussa :banana :Rockbanan

Tjena babe!

Inte för o vara sån.... Men varför inte slå oss samman... (fri tolkning)... :tungan
Nej men... Assåå.... HOJX... som SMC har, är ju bara bikers o fett röj!
:yoparty :yoparty :öl :fyllisar :tuttar :pussa :banana :Rockbanan

vad är detta och när är det? :)

Det är då för den tålmodige... om man kan vänta ända till våren... :rolleyes:

HOJ-X, mcfest

:yoparty

Jag har oas aldig varit där, så jag svamlar kanse :confused: :)

okej, ja vet inte hur dom gamla gör men vi yngre festar fan mer än en gång per år. Så nej ingen sammanstrålning, tyvärr. :va

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!